Spoina migomatem, na tym materiale bedzie w granicach 1.5-2.5mm. Oczywiscie jak sie postarasz.
"Rdzewieć poki co nie rdzewieją - najstarszy poki co ma rok i trzyma się dzielnie, szczelne są,"
Drogowcy na soli oszczedzaja

Pojezdzilbys zima, jak tutejsze dzieciaki to rury bys nie poznal.
"przeglądu moplik z tym i tak nie przejdzie bo za głośne i nie ma takiego znaczka E z odpowiednią liczbą"
Nie ma takiego wymogu co do rury i tlumika. W mopedach wymog dotyczy calego pojazdu, zeby nie przekraczal 90dB.
90dB poznasz po tym ze bedzie Cie wkurzac nawet w kasku

Te spawy tak jak tam masz, to sa calkiem ok na koncu i na poczatku z wtopieniem, ale to dlatego ze byl niedobor gazu (zle reke prowadziles) i temperatura wzrosla.
Natomaist na srodku jest lepiej wykonany material, natomiast bylo za zimno, nie mas przetopu. Tak sie spawa rurki do chromowania na meble do H&M. Na styk, wiec bez przetopu.
Gwarantuje Ci ze migomatem Ci to wyjdzie lepiej i duzo taniej.
Jak na poczatku masz problem zeby to pociagnac na trzy razy (na raz nie polecam, bo Ci sie powygina)... to spawaj na podkladce plaskiej. Chocby blaszce z inneog, nielaczacego sie materialu.
Roznice bedziesz mial nawet w halasie. Do tego rura bedzie sztywniejsza.
Jesli do tego co robisz doszedles sam, to przyznam ze prawidlowo odtwarzasz technologie.
Nie boj sie wlaczac TIGa na nieco cieplejsze spawanie, zeby byl przetop.
Schowaj igle rowno z ceramika (nie masz na rurze zadnych przeszkadzajek) i prowadz caly czas 90 stopni do powierzchni w danym miejscu. Nawet jesli by to oznaczalo, ze masz ciagle spawac z gory, a kolega bedzie Ci obracal rure. Na poczatek akuratnie bedzie.
Kolor po spawaniu powinienes miec niewymagajacy polerowania.
Kolor, bo polysk to co innego.