Silniki 3-fazowe do Nutoola....
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 11
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Kurcze, naczytałem się i już chciałem kupic silnik 0,75 kW, ale na wszelki wypadek pomierzyłem stary. Nie ma standardowego silnika 0,75 kW który mógł by w miejsce starego silnika wejść. Trzeba by przerobić boczną osłonę gitary, a to ni się już mniej podoba. A może są gdzieś tanie niskie silniki 0,75kW?
Tagi:
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 83
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 13:02
- Lokalizacja: Łódź
Nie wiem czy masz tech miga czy nutoola, ale żadnego standardowego silnika nie dopasujesz. Im będzie niższy tym większy rozstaw otworów łap, nie pasujący do mocowania w tokarce. Ja nie znalazłem żadnego nie-chińskiego silnika pasującego z marszu. Przy czym oryginalnie był silnik 1-faza 0,75 kW w moim tech migu 550 (chyba akurat takie mieli chinofabryce).
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1473
- Rejestracja: 25 maja 2006, 14:39
- Lokalizacja: koło.wlkp
Ja aby to zamontować wycinałem obudowę i dorabiałem inne koła pasowe. Rozstaw śrub w łapach tez nie pasował. Robiłem dodatkowe z boku łoża. Jest płaskie miejsce aby to zrobić. Coś za coś…..Jeśli będziesz zasilał z jednej fazy zwróć uwagę że silnik musi mieć możliwość podłączenia trójkąt / gwiazda. Nie wszystkie mają wyprowadzone przewody do takiego połączenia.ALZ pisze:Pal licho rozstaw łap, bo to mozna przerobić, najważnieszy jest wznios wału.
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 83
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 13:02
- Lokalizacja: Łódź
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 11
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
W związku z tym że głównie chodziło mi o hamowanie tokarki, to zamiast silnika + falownik
założę silnik Demag samohamowny ze stożkowym wirnikiem. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi silnikami ? Z opisu wynika że sa dostosowane do ekstremalnie wysokich częstotliwości start stop ale jak jest w praktyce?
założę silnik Demag samohamowny ze stożkowym wirnikiem. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi silnikami ? Z opisu wynika że sa dostosowane do ekstremalnie wysokich częstotliwości start stop ale jak jest w praktyce?
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 83
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 13:02
- Lokalizacja: Łódź
Witam,
mam pytanie o przeniesienie napędu w nutoolu. Przyszła pora na zmianę pasów klinowych i wyszła pewna dziwna rzecz. Po zmierzeniu tych pasów, bo oczywiście chińskie znaczki nic mi nie mówią, stwierdziłem, że to pas wąskoprofilowy SPZ-3V 737. No ok, tylko wszędzie piszą o minimalnej średnicy koła pasowego fi 63 mm dla niego, a oryginalnie w nutoolu, które rozwierciłem na nowy silnik, ma wymiar fi 56 mm. W takim razie to są jakieś inne pasy czy chińczycy tworzą nową technologię z bardziej giętkimi pasami
?
Pozdrawiam
mam pytanie o przeniesienie napędu w nutoolu. Przyszła pora na zmianę pasów klinowych i wyszła pewna dziwna rzecz. Po zmierzeniu tych pasów, bo oczywiście chińskie znaczki nic mi nie mówią, stwierdziłem, że to pas wąskoprofilowy SPZ-3V 737. No ok, tylko wszędzie piszą o minimalnej średnicy koła pasowego fi 63 mm dla niego, a oryginalnie w nutoolu, które rozwierciłem na nowy silnik, ma wymiar fi 56 mm. W takim razie to są jakieś inne pasy czy chińczycy tworzą nową technologię z bardziej giętkimi pasami

Pozdrawiam
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
A regulacja obrotów?ALZ pisze:zamiast silnika + falownik
założę silnik Demag samohamowny ze stożkowym wirnikiem
może neoprenowe, ja u siebie miałem jeszcze mniejsze na podwójnym kółku silnika, jakieś 30-parę mm, do paska 9-tki.Darnok1911 pisze:to są jakieś inne pasy czy chińczycy tworzą nową technologię z bardziej giętkimi pasami

pozdrawiam,
Roman
Roman