będzie bomba. W najlepszym przypadku zadziała przeciążeniówka i nic się nie stanie. w najgorszym wrzeciono będzie do wymiany.
ps. Mina szefa - bezcenna
Problemy występujące w sterowaniu 310, 430, 530
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 gru 2010, 17:21
- Lokalizacja: Annopol
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 294
- Rejestracja: 16 maja 2006, 16:10
- Lokalizacja: Trójmiasto
Żeby tylko wrzeciono. ciekawe w takim DMU60 MONOBLOK gdzie stół jeździ góra dół jaki mógłby być skutek. Albo na 5 osiach przy skręconych stołach, mamy pewnie po geometrii.rabbitzzz84 pisze:będzie bomba. W najlepszym przypadku zadziała przeciążeniówka i nic się nie stanie. w najgorszym wrzeciono będzie do wymiany.
ps. Mina szefa - bezcenna
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 242
- Rejestracja: 06 lip 2007, 21:27
- Lokalizacja: Nienack
A tu akurat mogę opowiedzieć bo w firmie, w której pracowałem koleś przede mną prowadził dosyć skuteczne crash testy na w/w modelu, rozwala się wrzeciono co do geometrii też ją trzeba było ustawiać, sęk w tym że to DMU, to potrafi zgubić geometrię o trzy setki przy cięższej obróbce (przestawia się obrotowy stół), nie mówiąc już o uderzeniu czy jakimś frezowaniu z f 2000 zamiast 200rafglow pisze: Żeby tylko wrzeciono. ciekawe w takim DMU60 MONOBLOK gdzie stół jeździ góra dół jaki mógłby być skutek. Albo na 5 osiach przy skręconych stołach, mamy pewnie po geometrii.

A co do samego sterowania HH to profesjonalizmi nie pozwala mi pracować na innym.


