Witajcie,
jestem w temacie laikiem i chciałem się Was podpytać. Potrzebuję wyciąć z prostokątnej tafli szkła o grubości ok. 6-7mm pewien kształt. Problem w tym, że model/szablon mam wycięty z cienkiej płyty mdf.
Dowiedziałem się, że firmy oferujące wycinanie w szkle maszynami cnc, potrzebuję do wycięcia rysunków cad-owych. Problem w tym, że mój szablon zawiera krzywe (z dwóch stron krzywe tworzą jakby falę, a ich kształt zależy od drewna z którym chce szkło połączyć) i nie da się tego po prostu narysować ręcznie w cadzie, żeby odzwierciedlały rzeczywistość. Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak to zrobić, żeby miało to ręce i nogi?
Pozdrawiam
Michał
Jak wyciąć szkło z szablonu z płyty mdf?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
firmy które obrabiają szkło tym bardziej maszynami cnc posiadają możliwość skanowania czy też digitalizacji szablonów, także w firmach bezpośrednio pytaj.
Jakiej wielkości szablon? może sam zeskanujesz, zawsze możesz podzielić i później w programie połączyć, jak wielkich dokładności nie potrzebujesz, zdjęcie zrobić i obrysować w programie, możliwości wiele.
Zakłady szklarskie bez cnc także to wykonają bez problemu, szkło ręcznie wytną do szablonu i wykończą na szlifierce, krawędziarce do kształtów, pewnie taniej będzie.
Jakiej wielkości szablon? może sam zeskanujesz, zawsze możesz podzielić i później w programie połączyć, jak wielkich dokładności nie potrzebujesz, zdjęcie zrobić i obrysować w programie, możliwości wiele.
Zakłady szklarskie bez cnc także to wykonają bez problemu, szkło ręcznie wytną do szablonu i wykończą na szlifierce, krawędziarce do kształtów, pewnie taniej będzie.

I don't like principles, I prefer prejudices
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 2
Dzięki wielkie za pomoc! będzie mi łatwiej się za to zabrać 
@zista pytałem, nie odpowiedział