Co zrobić z upier...... klientem który notorycznie uszkadza sterowniki i zgłasza reklamację w ramach gwarancji ??
Wina jest a 100% po jego stronie , myślę że to działanie z premedytacją bo wcześniej usiłował wymienić u nas sterowanie na mocniejsze.
klient
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2558
- Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no i to jest ok.
ja kiedyś zlecałem reballing karty graficznej od lapka. zrobili ok dali chyba ze trzy miechy gwarancji ale po około miesiącu znowu padła tak samo wiec zaniosłem i szczerze powiedzieli ze nie ma to sensu i kolejny reballing tej akurat karty na długo nie pomoże żebym kupił inna. zwrócili też kasę za naprawę, ostatecznie wszyscy zadowoleni ja kupiłem inna kartę wymieniłem thermopady i tfu tfu chodzi już drugi rok a serwis wyszedł z sytuacji z twarzą no i mieli mnie z głowy
ja kiedyś zlecałem reballing karty graficznej od lapka. zrobili ok dali chyba ze trzy miechy gwarancji ale po około miesiącu znowu padła tak samo wiec zaniosłem i szczerze powiedzieli ze nie ma to sensu i kolejny reballing tej akurat karty na długo nie pomoże żebym kupił inna. zwrócili też kasę za naprawę, ostatecznie wszyscy zadowoleni ja kupiłem inna kartę wymieniłem thermopady i tfu tfu chodzi już drugi rok a serwis wyszedł z sytuacji z twarzą no i mieli mnie z głowy

Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły