klient

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
konrad14
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 101
Rejestracja: 17 cze 2008, 14:47
Lokalizacja: EU

klient

#1

Post napisał: konrad14 » 21 sie 2014, 13:19

Co zrobić z upier...... klientem który notorycznie uszkadza sterowniki i zgłasza reklamację w ramach gwarancji ??
Wina jest a 100% po jego stronie , myślę że to działanie z premedytacją bo wcześniej usiłował wymienić u nas sterowanie na mocniejsze.



Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 11925
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#2

Post napisał: RomanJ4 » 21 sie 2014, 13:22

Zdjąć rękojmię, albo udowodnić działanie celowe i zabrać gwarancję...
pozdrawiam,
Roman


dasza77
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1119
Rejestracja: 14 maja 2006, 17:34
Lokalizacja: Ełk

#3

Post napisał: dasza77 » 21 sie 2014, 13:26

Trzeba było wymienić. Jeżeli nadal chce wymienić, to nie widzę problemu.
Niech zapłaci za nowe mocniejsze sterowniki i być może problem się rozwiąże.
Z klientem trzeba rozmawiać, ponieważ Klient ma zawsze rację :grin:
Zadowolony klient kupi następny towar i poleci Twoją firmę swoim znajomym.

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 11925
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#4

Post napisał: RomanJ4 » 21 sie 2014, 14:18

dasza77 pisze:Klient ma zawsze rację
Nie zawsze. Nieraz lepiej nie zarobić, niż pozwolić sobie wleźć ewidentnie na głowę (co często jeszcze więcej kosztuje, a klient i tak ma muchy w nosie...)
pozdrawiam,
Roman

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#5

Post napisał: Zienek » 21 sie 2014, 14:35

Jeśli awaria powtórzyła się trzykrotnie to możesz zaproponować zwrot pieniędzy.

Awatar użytkownika

zacharius
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2558
Rejestracja: 04 paź 2007, 01:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#6

Post napisał: zacharius » 21 sie 2014, 15:15

no i to jest ok.
ja kiedyś zlecałem reballing karty graficznej od lapka. zrobili ok dali chyba ze trzy miechy gwarancji ale po około miesiącu znowu padła tak samo wiec zaniosłem i szczerze powiedzieli ze nie ma to sensu i kolejny reballing tej akurat karty na długo nie pomoże żebym kupił inna. zwrócili też kasę za naprawę, ostatecznie wszyscy zadowoleni ja kupiłem inna kartę wymieniłem thermopady i tfu tfu chodzi już drugi rok a serwis wyszedł z sytuacji z twarzą no i mieli mnie z głowy :)
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły


mc2kwacz
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2920
Rejestracja: 27 maja 2013, 22:18
Lokalizacja: gdzieś

#7

Post napisał: mc2kwacz » 21 sie 2014, 16:52

Jeśli nie ma mechanizmu, który pozwoli stwierdzić bezspornie winę klienta, a zapewne nie, to lepiej czym prędzej oddać kasę.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Na luzie”