Jak zostać dobrym inżynierem?

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Mad Max
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 10 kwie 2014, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów

Jak zostać dobrym inżynierem?

#1

Post napisał: Mad Max » 11 kwie 2014, 00:11

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post na tym forum, chociaż śledziłem je już dłuższy czas jako bierny obserwator. Postanowiłem założyć ten temat właśnie tu, bo forum to skupia osoby związane zawodowo lub hobbystycznie z ogólnie pojętą inżynierią.

Mam dość nietypowe pytanie - otóż jak zostać dobrym inżynierem? Jak ukierunkować swoją wiedzę, czego i z czego się uczyć, żeby nie mieć potem braków w wiedzy i problemów ze znalezieniem pracy?

Studiuję obecnie na Politechnice Rzeszowskiej, jestem dopiero na pierwszym roku. Póki co mam bardziej ogólne przedmioty, z którymi sobie całkiem dobrze radzę, ale przy niektórych, bardziej technicznych przedmiotach (grafika inżynierska, elektrotechnika, mechanika ogólna) jest mi już trudniej - skończyłem raczej przeciętne liceum, a ludzie po technikach mają nade mną dużą przewagę.

Chciałbym nadrobić jakoś taką wiedzę ogólnotechniczną żeby nie mieć potem problemów na dalszym etapie studiów (potem jest przecież coraz trudniej, pojawiają się PKMy i inne przedmioty, w których potrzeba mieć wiedzę z wielu dziedzin). Co zatem robić? Czego się uczyć? Co czytać, żeby być dobrym inżynierem?

Z góry dzięki za odpowiedź



Tagi:


mikro
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 35
Rejestracja: 07 kwie 2014, 14:42
Lokalizacja: Polska

#2

Post napisał: mikro » 11 kwie 2014, 00:22

Dużo chodzić po polach, łakach i lasach.

Tam jest wszystko.

pozdrawiam!


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 7632
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#3