Podwozie, monocoque aluminiowy z samochodów wyścigowych.

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

satsun
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 52
Rejestracja: 26 lis 2011, 14:40
Lokalizacja: Częstochowa/Warszawa

#11

Post napisał: satsun » 04 cze 2013, 17:49

Też uważam podobnie jak kolega tribal, koszt będzie bardzo duży. Tym bardziej jak widzę, że padają profesjonalne skrzynie do motorsportu, które jak sam napisałeś miałyby być w projekcie hobbystycznym. Błądzisz strasznie ze skrajności w skrajność. Silniki nijakie do rwd wybierasz bo pewnie się naczytałeś że B204/B234 z saaba to twarde silniki. A opcje typu silniki V8 mają się nijak do odchudzania przez monokok, jedno przeczy drugiemu. Na forum tu widziałem, tak jak i na sr jest radomski.lukasz lub jakoś tak, który budował kitcara lotusa 7.



Tagi:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”