Witam
Mam 2 problemy:
1. Tokarza-partacz zle osadzil bieznie, tzn za glebko podfrezowal otwor pod bieznie. No i lozysko w piascie samchodowej mam o 2mm za nisko. I teraz pytanie - czy mozna wyjac bieznie i wsadzic pod nia jakis stalowy pierscien? Srednio chce mi sie toczyc wszystko na nowo. Wykonane to jest z PA6 wiec napawanie raczej odpada.
2. Jak liczyc otwory pod radelko? Musze osadzic szpilki 14.8 i nie wiem jakie otwory pod nie wiercic.
Pozdrawiam
k
Zle osadzone lozysko + radelko
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 376
- Rejestracja: 16 paź 2006, 22:52
- Lokalizacja: pod Olsztynem
- Kontakt:
Bierzesz rysunek, wracasz do tokarza i domagasz się wykonania prawidłowo z jego materiału.
próbuję budowac rower 750W, skuterek 2kW, samochodzik 2x10kW DC ETEK RT) http://ev.arbiter.pl/galeria/e-samochodzik
http://ev.arbiter.pl/galeria/e-skuterek
http://ev.arbiter.pl/galeria/e-skuterek
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
2. otwory pod radełko. Jeśli dasz radę zmierz średnicę rdzenia zaradełkowanego odcinka i średnicę po wierzchołkach. Odejmij jedną od drugiej i będziesz wiedział ile "spuchła" .
I w zależności od materiału w jakim osadzisz te szpilki:
jeśli stal, żeliwo to średnica rdzenia + ok 1/3 różnicy
jeśli aluminium, mosiądz miedź - to tylko średnica rdzenia
Ja tak zawsze robiłem i było ok.
Edit. 1. Pierścień może być, ale twardy (nie alu) aby nie uplastycznił się pod naciskiem
I w zależności od materiału w jakim osadzisz te szpilki:
jeśli stal, żeliwo to średnica rdzenia + ok 1/3 różnicy
jeśli aluminium, mosiądz miedź - to tylko średnica rdzenia
Ja tak zawsze robiłem i było ok.
Edit. 1. Pierścień może być, ale twardy (nie alu) aby nie uplastycznił się pod naciskiem