Spawanie staliwa co i jak ? (zwrotnice).

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

mike217
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1168
Rejestracja: 23 kwie 2008, 20:56
Lokalizacja: bydgoszcz

#11

Post napisał: mike217 » 09 maja 2011, 21:48

potrzyj papierem sciernym jak bedziesz miał od razu czarne łapy to zeliwo..



Tagi:


kami0124
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 04 mar 2013, 14:15
Lokalizacja: politów

#12

Post napisał: kami0124 » 04 mar 2013, 14:28

PKT 1 DEFINICJA STALIWA-NA BANK NIE JEST TO STALIWO!!!
żeliwo-na 98% ale potarcie papierem ściernym moze nic nie dać!!-odmian i gatunków żeliw jest sporo żeżeli byłoby to żeliwo szare z przewaga perlitu na tle ferrytu to ręce brudne ale jeżeli mamy doczynienia z żeliwem modyfikowanym to takie badania jak i ponizsze gadania.
Proponował bym koledze zfazowanie w X idealnie stabilne zamocowanie.następnie próba na innym wahaczu,zwrotnicy tego typu warto byłoby zrobić przełom elementu<jeżeli nie posiada on wartości-złom>-dla porównania i próba palnika propan tlen bądź acetylen-tlen i powolne rozgrzewanie miejsca spawanego do około 50-65mm na boki od złącza-RÓWNOMIERNIE!!i spawanie warstwowe poprzecznymi ściegami elektrodami do spawania stali nierdzewnej obstukiwanie i pozostawienie do powolnego wystygnięcia-ale nikt i niczym nie pospawa tego z grarancją że pojeździsz na tym długo
pozdrawiam!!
ww


Autor tematu
Łysol
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2011, 22:37
Lokalizacja: Poznań

#13

Post napisał: Łysol » 04 mar 2013, 21:11

Dzieki za wszystkie opinie.
Wiem ze nikt nie da gwarancji na takie rzeczy.
Ale widziałem już dużo elementow pospawanych w celu przerobienia i wiele osob jeździ i nic sie nie dzieje.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”