Silnik VEXTA (DC 2A / 0.5ohm / 500 kroków / 5-faz )

Dyskusje na temat silników krokowych i sterowników silników krokowych.

Autor tematu
GrzegorzK
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 4
Posty: 66
Rejestracja: 17 cze 2005, 09:29
Lokalizacja: Warszawa

Silnik VEXTA (DC 2A / 0.5ohm / 500 kroków / 5-faz )

#1

Post napisał: GrzegorzK » 27 cze 2005, 11:24

Witam,

Nabyłem (za bezcen chyba - 20 zł) taki oto silnik: VEXTA (DC 2A / 0.5ohm / 500 kroków / 5-faz ).
No i się zaczyna... :?

Proszę o jakieś wskazówki co do konstukcji sterowania (elektronika) do silnika jak na rysunku. Może jakiś manual do takiego modelu (googlałem już całą noc). Jakiś schemat sterownika.

Czy możliwe, że napięcie na pojedynczym uzwojeniu to 1V ?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Forumowiczów.

PS. Witam Forumowiczów po raz pierwszy i oświadczam 8) że jestem jeszcze zielony w tematyce CNC, więc proszę o traktowanie z pobłażaniem :wink:
Załączniki
vexta1a.JPG
Silnik VEXTA ma wymiary 69.7x69.7 mm
vexta1a.JPG (30.36 KiB) Przejrzano 4322 razy



Tagi:

Awatar użytkownika

webserver
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 989
Rejestracja: 01 sty 2005, 17:48
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

#2

Post napisał: webserver » 27 cze 2005, 11:48

Witam mam podobne 2 silniki ale sterownika do nich niestety nie mam :?
Pozdrawiam PlotComplex.com


lisow1
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 295
Rejestracja: 02 gru 2004, 23:51
Lokalizacja: polska

#3

Post napisał: lisow1 » 27 cze 2005, 13:19

Sterownika nie stety nie zanam na 5 faz. Ale na mojej stronce możesz znaleźć kilka ciekawych silników też tanio, wysterujesz je be problemu.

silniki

:lol:


pltmaxnc
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1345
Rejestracja: 13 sie 2004, 13:58
Lokalizacja: warszawa

#4

Post napisał: pltmaxnc » 27 cze 2005, 16:21