
i akurat pasowałaby mi przekładnia SC57STH do zastosowania.

Z rysunków na stronie nie widzę jak to się montuje i jak się trzyma ośki silnika krokowego.
Skorzystałem więc z filmu.

Adam Maszynotwór pokazał przekładnię planetarną zamocowaną na silniku i testował ją.
Gdy na wstępie Adam mówił:
Mam tu ciekawy element do przetestowania, mianowicie przekładnię, przekładnia nosi nazwę jako "przekładnia do silnika krokowego" i ta przekładnia daje akurat przełożenie 40 razy, czyli tutaj z tej strony mamy silnik a z tej strony mamy 40 razy większy moment...
i obracał z różnych stron przekładnią przyglądałem się szczegółom przekładni. Niestety przekładnia Adama i silnik są większe i mają połączenie na klin, a mój silnik z ośką 6,35mm jest "goły". Na filmie dostrzegłem, że z korpusie przekładni, od strony mocowania z silnikiem widoczne są wykręcane śruby, po których usunięciu prawdopodobnie można włożyć imbus.
Tak się domyślam, że tak to jest wykombinowane. Niestety tego nie było na filmie.
.... z tego można by niezła prasę zrobić. Nie mniej jednak z tego interesuje mnie dokładność. Jaką dokładność będziemy w stanie uzyskać. I to spróbujemy sprawdzić. Szczególnie luz nawrotny. Ok. Zapraszam do testów. bzyyyyy... bzyyyyy..... bzyyyyyy .... przy zastosowaniu tej przekładni 1 do 40 wydaje się być ta prędkość najwyższą prędkością jaką się da osiągnąć... czyli jest to 10mm/s...
Zauważyłem, że między silnikiem, a przekładnią Adam dołożył pod każdą z czterech śrub kilkumilimetrowej grubości podkładki. Być może silnik miał zbyt długą ośkę?
No i nie wiem jak przekładnię SC57STH z moim silnikiem 57H76-2008B od MARKcomp77 połączyć.
A to chcę wiedzieć zanim kupie przekładnię w sklepie EBMIA.

Podpowie ktoś?
