Witam
Jak w temacie oczywiście po przerubce napędu tego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82225002
Czy to sie nada na wrzweciono ?
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 101
- Rejestracja: 10 sie 2004, 23:50
- Lokalizacja: Grudzi?dz
Spójrz na wątek Tanie wrzeciono strona 4 na dole - Użytkownik MAAK napisał: "Ja jedno wrzecionko zrobiłem z nowej szlifierki pneumatycznej kupionej na targu za 100zł
zacisk chyba 4,8mm
Trzeba tylko wytoczyć turbinkę i dorobić kółko pasowe"
zacisk chyba 4,8mm
Trzeba tylko wytoczyć turbinkę i dorobić kółko pasowe"
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2788
- Rejestracja: 15 sty 2006, 18:34
- Lokalizacja: Wrocław
No właśnie. Zaraz po kupnie maszynki zaczyna się jej demolka.Najlepiej byłoby napędzać ją zgodnie z konstrukcją sprężonym powietrzem ale przy jej żarłoczności potrzebna jest bardzo duża sprężarka. Jeżeli natomiast zechcesz wykorzystać tylko jej ułożyskowane wrzeciono zastępując turbinkę kołem pasowym to nie wiadomo jak długo pożyją łożyska. Zauważ że do napędu takich narzędzi pneumatycznych używa się powietrza celowo wzbogaconego olejem który ma smarować bez przerwy łożyska w czasie tak dużych obrotów.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 989
- Rejestracja: 01 sty 2005, 17:48
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Moim zdaniem to nie ma kompletnie sesu zakladajac ze jeszcze bedziesz musila postawic kompresor ! zeby utrzymywal z 10 atmosfer a i tak moc bedzie kicha.guchy pisze:Witam
Jak w temacie oczywiście po przerubce napędu tego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82225002
Pozdrawiam PlotComplex.com
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 107
- Rejestracja: 04 lip 2004, 22:51
- Lokalizacja: Kielce
Witam ponownie
Chodziło mi o zastosowanie szlifierki tak jak w pierszej odpowiedzi tschaya bez kompresora o przerubce żeby napędzć ją przez pasek zębaty jakimś silniczkiem.chodzi też czy taki sprzęt ma duże bicie wrzeciona czy nie .Co do na olejania łożysk trzeba bylo coś wymyśleć możejakomś obudowe zamkniętą i w niej małą ilość oleju do smarowania łożysk
pozdrawiam
guchy
Chodziło mi o zastosowanie szlifierki tak jak w pierszej odpowiedzi tschaya bez kompresora o przerubce żeby napędzć ją przez pasek zębaty jakimś silniczkiem.chodzi też czy taki sprzęt ma duże bicie wrzeciona czy nie .Co do na olejania łożysk trzeba bylo coś wymyśleć możejakomś obudowe zamkniętą i w niej małą ilość oleju do smarowania łożysk
pozdrawiam
guchy
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 988
- Rejestracja: 19 cze 2004, 23:22
- Lokalizacja: lodz
pewnym rozwiazeniem jest tu polaczenie wrzciona z przekladnia odrebnie lozyskowana za pomoca sprzegla szybkoobrotowego a nastepnie przekladni z silnikiem za pomoca paska
a co do sprezarki dajacej 10 barow to mysle ze jak ktos zobaczy ile to kosztuje to od razu kupi porzadne wrzeciono wraz z falownikiem zmiana narzedzia i pocaluje sprzedawce w reke i moze jeszcze gdzies
a co do sprezarki dajacej 10 barow to mysle ze jak ktos zobaczy ile to kosztuje to od razu kupi porzadne wrzeciono wraz z falownikiem zmiana narzedzia i pocaluje sprzedawce w reke i moze jeszcze gdzies
