dluzsza os idzie w parze z wiekszym rozstawem lozysk co moze powidodowc lepsza szytwnosci i dokladnosc
natomiast od pewnej dlugosci luz na lozyskach wraz ze wzroste dlugosci moze powidowac wiekszy blad i mniejsza dokladnosc przy skrajnych polozeniach wozka na prowadnicy
czasami zwiekszenie dlugosci wozka(wiekszy rozstaw lozysk) i prowadnicy dodaje maszynie sztywnosci kosztem niestety dlugosci przesowu w osi z
Rozwiazanie OK czy Bee... ?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 468
- Rejestracja: 06 gru 2004, 10:17
- Lokalizacja: P?ock
A propo tulejek - nie pomiętam czy przypadkiem sworzeń od zwrotnicy do Fiata 126P nie miał 17 mm ( a może 15). Jeżeli tak to masz z "głowy" problem tulejek . A rozwiertak powinien mieć jakiś warsztat samochodowy. Może ktoś pamięta i to potwierdzi?
Pozdrawiam
Cokolwiek Byś nie zrobił i tak Będziesz żałować - BROMBEL Liczy się suma kosztów globalnych.
Cokolwiek Byś nie zrobił i tak Będziesz żałować - BROMBEL Liczy się suma kosztów globalnych.