prowadnice z CNC Profi
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 390
- Rejestracja: 15 lut 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 390
- Rejestracja: 15 lut 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
Widzicie sami że zdanie na temat firmy CNF Profi jest w pewien sposób ugruntowane. A pozywanie mnie za zniesławienie to był by strzał w kolano. Tak jak Sokołów sam się załatwił pozywając blogera. Sprawa ucichlaby szybko a tak sami stworzyli efekt kuli śnieżnej. Mają teraz miliony wrogów. Ponadto nie namawiam nikogo do nie kupowania tam części. Piszę jedynie że ja tam nie kupię bo kilka razy z rzędu się na nich zawiodłem. Takimi prawami rządzi się rynek. Nie ważne czy powiesz koledze "nie idź tam bo mają najgorsze kebaby w mieście" czy napiszesz: uwaga na rysunki cnc Profi. Jedno jest dla kebabów i części do ploterów wspólne i uniwersalne. Jak nie jesteś solidny to klient nie wróci i powie znajomym gdzie się sparzył.
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1395
- Rejestracja: 02 lip 2010, 07:15
- Lokalizacja: Białystok
Zaprojektowanie elementów bez zmierzenia tych detalicznych? Śmieszni jesteście. Zawodowo projektuję maszyny i taka akcja jest nie do pomyślenia z poważnymi firmami. To nie są kradzione części kupione na bazarze od ruskiego.Żeby było zabawniej to wszystkich części są modele 3d i wszystko musi pasować. Robimy cały kompletny projekt i później zamawiamy części, te detaliczne, jak i robione na narzędziowni. I jak coś nie pasuje to zwracamy do wymiany albo poprawy.
I nie rozumiem "tylko sprzedawca". On za to odpowiada. Po co jechać do żółtego? Sprzedawca gwarantuje zgodność towaru. Jest pierwszą linią kontaktu w przypadku reklamacji, czy gwarancji. To on powinien sprawdzić towar, który kupuje od chińczyka. To jego obowiązek. Takie jest polskie prawo.
Obawiam, się tylko, że sąd nie nałoży na sprzedawcę żadnych kosztów, które poniosłeś. Nakaże mu wymianę towaru na zgodny ze specyfikacją i tyle.
I nie rozumiem "tylko sprzedawca". On za to odpowiada. Po co jechać do żółtego? Sprzedawca gwarantuje zgodność towaru. Jest pierwszą linią kontaktu w przypadku reklamacji, czy gwarancji. To on powinien sprawdzić towar, który kupuje od chińczyka. To jego obowiązek. Takie jest polskie prawo.
Obawiam, się tylko, że sąd nie nałoży na sprzedawcę żadnych kosztów, które poniosłeś. Nakaże mu wymianę towaru na zgodny ze specyfikacją i tyle.
Betonowo-aluminiowy ploterek
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
http://www.cnc.info.pl/topics60/nowy-pr ... t45271.htm
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 577
- Rejestracja: 01 gru 2004, 14:44
- Lokalizacja: śląsk
Hmm ja kupowałem w firmie CNC Profi i jestem bardzo zadowolony co prawda tylko silniki krokowe, sterowniki i sprzęgła ale :
- szybka wysyłka
- dobrze zapakowane
- telefon z ich strony z doprecyzowaniem o jakie sprzęgiełka mi chodzi i pomoc z dobraniem odpowiednich dla silnika.
Nie wszyscy są niezadowoleni ja polecałbym firmę.
- szybka wysyłka
- dobrze zapakowane
- telefon z ich strony z doprecyzowaniem o jakie sprzęgiełka mi chodzi i pomoc z dobraniem odpowiednich dla silnika.
Nie wszyscy są niezadowoleni ja polecałbym firmę.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 390
- Rejestracja: 15 lut 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1479
- Rejestracja: 21 cze 2006, 23:26
- Lokalizacja: Pruszków
Jakość firmy sprzedającej ocenia się nie po jakości towaru.mumin pisze:Hmm ja kupowałem w firmie CNC Profi i jestem bardzo zadowolony co prawda tylko silniki krokowe, sterowniki i sprzęgła ale :
- szybka wysyłka
- dobrze zapakowane
- telefon z ich strony z doprecyzowaniem o jakie sprzęgiełka mi chodzi i pomoc z dobraniem odpowiednich dla silnika.
Nie wszyscy są niezadowoleni ja polecałbym firmę.
Jakość towaru świadczy o jego producencie.
Jakość firmy sprzedającej możemy oceniać po tym jak działa na co dzień - ale to też nie będzie w pełni wiarygodna ocena - co pokazuje zaistniała sytuacja.
PRAWDZIWĄ Jakość Firmy poznajemy po sposobie w jaki rozwiązuje problemy gdy takowe się pojawią.
To sprzedawca umieścił rysunki techniczne - nie musiał tego robić.
To on ponosi odpowiedzialność za zgodność towaru który sprzedaje, z opisem który zamieścił.
Mógł umieścić w opisie zastrzeżenie o nieponoszeniu odpowiedzialności za ewentualne niezgodności - mógł, ale... to zmniejsza sprzedaż.
Skoro tego nie uczynił...
Gdy powiedziało się "A" czasem trzeba też powiedzieć "Beeee".
Osobiście po konsultacji z prawnikami też skierował bym sprawę do sądu z dwóch przyczyn:
- dla zasady - jak się coś spieprzy to trzeba "położyć uszy po sobie".
- żeby takie sytuacje się nie powtarzały mnie i innym.
Gdyby wszyscy tak robili nasz rynek wyglądałby zdecydowanie inaczej.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 390
- Rejestracja: 15 lut 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 6354
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
A ja lyzke dziegciu 
Zamawiacie tanie BADZIEWO w cenie taniego BADZIEWIA i jak przyjdzie
paczka z (o dziwo
) BADZIEWIEM to drzecie rylo, ze to BADZIEWIE 
Ja bym poczekal az czesci przyjda - wtedy dopiero robil pozostale elementy,
wot - doswiadczenie
Trzeba bylo zamowic osprzet Boscha to by sie wszystko zgadzalo.
q

Zamawiacie tanie BADZIEWO w cenie taniego BADZIEWIA i jak przyjdzie
paczka z (o dziwo


Ja bym poczekal az czesci przyjda - wtedy dopiero robil pozostale elementy,
wot - doswiadczenie

Trzeba bylo zamowic osprzet Boscha to by sie wszystko zgadzalo.
q
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 390
- Rejestracja: 15 lut 2011, 19:07
- Lokalizacja: Zielona Góra