w jakim programie ?Rayford pisze:Chłopaki mam problem. maszynka wariuje, oś Z samoistnie zmienia swoje wytyczne
nie masz czasem ustawionego kasowania luzu (backlash) dla osi Z ?
Zwyczajny outrunner, taki jak na fotce, tylko trochę większy.Rayford pisze:A jak maiłaby wyglądać taki silnik, może jakiś rysunek ?
Tylko czy można taki silnik ( bez wyważania) rozpędzić do 20.000 obrotów/min ?Leoo pisze:ednym słowem - mając tokarkę, zrobienie solidnego wrzeciona za kilkadziesiąt PLN to "pikuś".
Z wyważeniem nie ma żadnego problemu jeśli elementem wirującym silnika są magnesy to za pomcą komputera rozrysowuję szablon z pomocą którego wklejam magnesy i jest ok.Leoo pisze:jarekk napisał/a:
Tylko czy można taki silnik ( bez wyważania) rozpędzić do 20.000 obrotów/min ?
Oczywiście że nie.
Wszystkie elementy wirujące muszą być wyważone.
Nie jest to zadanie niewykonalne.
Jeśli wirnik jest wykonany symetrycznie, wówczas wyważanie statyczne będzie wystarczające.
Po co taki wielki silnik i skąd nabrać tyle prądu do zasilenia takiego ustrojstwa?Leoo pisze:Nie widzę problemu by zbudować podobny o wadze 1kg, który będzie oddawał trwale 1kW
Z wyważeniem nie ma żadnego problemu jeśli elementem wirującym silnika są magnesy to za pomcą komputera rozrysowuję szablon z pomocą którego wklejam magnesy i jest ok.Leoo pisze:jarekk napisał/a:
Tylko czy można taki silnik ( bez wyważania) rozpędzić do 20.000 obrotów/min ?
Oczywiście że nie.
Wszystkie elementy wirujące muszą być wyważone.
Nie jest to zadanie niewykonalne.
Jeśli wirnik jest wykonany symetrycznie, wówczas wyważanie statyczne będzie wystarczające.
Po co taki wielki silnik i skąd nabrać tyle prądu do zasilenia takiego ustrojstwa? i jaki musi to być wielki samolot żeby to wszystko unieść?Leoo pisze:Nie widzę problemu by zbudować podobny o wadze 1kg, który będzie oddawał trwale 1kW
Do napędu wrzeciona.Rayford pisze:Po co taki wielki silnik i skąd nabrać tyle prądu do zasilenia takiego ustrojstwa?
Pisaliśmy o samolotach i myślałem że to do samolotu silnikLeoo pisze:Do napędu wrzeciona.