Prośba o pamoc - dziwne działałanie elektroniki i programu
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 6
Prośba o pamoc - dziwne działałanie elektroniki i programu
Witam
Zbudowałam swoją pierwszą frezarkę w dużej mierze w oparciu o to forum. Jednak nie mogę znaleźć prozwiązania problemu który mam ze sterowanie ferezarką za pomocą programu mach2 lub mach3
Problem polega na tym że silniczki zaczynają działać dopiero przy jakiś dziwnych ustawieniach w zakładce "motor tuning" to znaczy "step per Unit" na 10000 "Accel" tez bardzo wysoko. Działanie silniczków jest bardzo nierówne zrywane i ogólnie na pewno tak działać to nie powinno uwazam tak pomimo że jestem laikiem.
Zbudowałem system na poniższych podzespołach:
Sterownik STC 102
Silniki FL57STH76-2808B
Silniki te mają 8 przwodów i specjalista z WOBIT połączył je w taki sposób że skręcone są białoczerwony z niebieskim a białozielony z czarnym
A podłaczenie do elektroniki białoniebieski - A czerwony - /A, białoczarny - B zielony -/B
Zasilanie 17VAC
Z góry dziekuję za jakieś sugestie co do rozwiazania tego problemu.
Zbudowałam swoją pierwszą frezarkę w dużej mierze w oparciu o to forum. Jednak nie mogę znaleźć prozwiązania problemu który mam ze sterowanie ferezarką za pomocą programu mach2 lub mach3
Problem polega na tym że silniczki zaczynają działać dopiero przy jakiś dziwnych ustawieniach w zakładce "motor tuning" to znaczy "step per Unit" na 10000 "Accel" tez bardzo wysoko. Działanie silniczków jest bardzo nierówne zrywane i ogólnie na pewno tak działać to nie powinno uwazam tak pomimo że jestem laikiem.
Zbudowałem system na poniższych podzespołach:
Sterownik STC 102
Silniki FL57STH76-2808B
Silniki te mają 8 przwodów i specjalista z WOBIT połączył je w taki sposób że skręcone są białoczerwony z niebieskim a białozielony z czarnym
A podłaczenie do elektroniki białoniebieski - A czerwony - /A, białoczarny - B zielony -/B
Zasilanie 17VAC