
Myślałem że do króćca wkręcę coś z festo i przez wężyk ale jakis dziwny polski gwint tam jest. Musze to wykręcić całkiem i zbadać.
Schemat smarowania o którym wspominałem:

Prosta przeróbka napędu głównego będzie wyglądała mniej więcej tak:

Silnik 3kW zawieszony na dwóch płaskownikach. Napęd przekazany przez podwójny pas klinowy.
A to fotka koła pasowego przysłanego przez kochane allegro. Ono zawsze mnie zaskoczy:

Było za dużo stoczone i przy przeciąganiu rowka pękło. ta rdza w kąciku to jest pękniecie i widac to pod swiatło. rowek wyszedł jak widać. Nie wiem jak można takie coś ludziom wysyłać. Koles ma wysłać nowe.
Posuwy już działają jak trzeba przez falownik. Dołożę jeszcze potencjometr do zwalniania i przyspieszania 0-150%. W robocie na CNC często używam tego pokrętełka to i tu pewnie sie przyda.
Teraz największy dylemat. Który falownik wybrać. LG 3kW za 860pln http://allegro.pl/falownik-lg-ls-sv022i ... 77799.html czy POWTRAN 4kW stówę droższy http://allegro.pl/falownik-wektorowy-po ... 55589.html. Silnik mam 3kW 11,6A. Falownik LG daje 12A. Byłoby akurat tylko czy przy tych 12A to jeszcze można przeciążać do 150%? czy to jest absolutny max dla falownika? Za LG przemawia sprawdzona marka i 2 lata gwarancji. Powtran za to daje w razie czego możliwość założenia większego silnika. Doradźcie coś jak możecie bo jak nie będzie uwag to jutro chyba kupie tego LG.