Witam
Mam pytanie do kolegów, zastanawiam się w jaki sposób najlepiej maksymalnie odchudzić tą kupę żelastwa aby nie narazić jej na nadmierne pogorszenie sztywności? i oczywiście żeby całość nadała się do wyszlifowania pod wózki
Blat T rowkowy z wiertarki kadłubowej
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 114
- Rejestracja: 04 paź 2004, 22:02
- Lokalizacja: Kutno
Blat T rowkowy z wiertarki kadłubowej
- Załączniki
-
- DSC00881.JPG (65.06 KiB) Przejrzano 1130 razy
-
- DSC00883.JPG (55.28 KiB) Przejrzano 1129 razy
-
- DSC00885.JPG (61.21 KiB) Przejrzano 1132 razy
-
- DSC00887.JPG (67.6 KiB) Przejrzano 1169 razy
Tagi:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 114
- Rejestracja: 04 paź 2004, 22:02
- Lokalizacja: Kutno
Myślałem aby obciąć rynnę na chłodziwo i wózki zamontować na grubych płaskownikach w tej niższej części. Wtedy blat będzie miał rozmiary 500/630mm i tak by mi pasowało. Nie wiem tylko czy miejsca gdzie będą wózki da się wyszlifować. I 2 kwestia szkoda pochopnie odcinać wszystko ze środkowej kolumny bo może po jakiś przeróbkach dało by się zamontować też nakrętkę.