Poszukiwanie narzędzia do wykonania nietypowego elementu

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce drewna i materiałów drewnopochodnych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Poloakis
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 09 cze 2016, 17:38
Lokalizacja: Biłgoraj

Poszukiwanie narzędzia do wykonania nietypowego elementu

#1

Post napisał: Poloakis » 09 cze 2016, 18:04

Moi Drodzy,

poszukuję już od jakiegoś czasu narzędzia które pozwoli mi na wykonanie elementu z jakże pięknej grafiki. (Materiałem rzecz jasna jest drewno)

Obrazek

Cały problem w tym, że nie mogę tak po prostu przewierć klocka i poszerzyć go w obu stron wiertłem 7mm. Ponieważ kąty zaznaczone na czerwono na grafice muszą mieć 90 stopni. Zwykłe sklepy z narzędziami odprawiają mnie z kwitkiem, i powoli zaczynam tracić nadzieję...

Na ten moment dysponuję najprostszą wiertarką stołową i nie mam żadnego doświadczenia w pracy w drewnie.

Jeżeli narzędzie, którego tak usilnie poszukuję zwyczajnie nie istnieje. To jakie wiertło/co kupić aby ów kąt był maksymalnie zbliżony do 90 stopni?

Pozdrawiam!
Piotrek



Tagi:

Awatar użytkownika

MarcinxD
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 228
Rejestracja: 17 gru 2009, 20:09
Lokalizacja: Zbąszyń

#2

Post napisał: MarcinxD » 09 cze 2016, 18:55

Kup wiertło 7mm trochę szlifowania, parę prób i będzie narzędzie za parę złotych.
Pozdrawiam Marcin

Awatar użytkownika

micks
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 37
Rejestracja: 29 paź 2012, 16:31
Lokalizacja: Polska

#3

Post napisał: micks » 09 cze 2016, 19:01

Witam, opcji jest kilka, albo frez fi7, pierwszy z brzegu z wyszukiwarki http://gramet-narzedzia.pl/25960,frez-t ... -nfpg.html

albo opcja ekonomiczna naostrzyć wiertło na płasko

albo wiertło łopatkowe, które jest dedykowane do drewna