Drodzy użytkownicy maszyn plazmowych
Nazywam się Zuzana Priečková i pracuję dla firmy Hypertherm, która jest światowym liderem w technologiach cięcia plazmą.
W mojej pracy przedstawiam i oferuję na terenie Słowacji, Polski i Czech nowe materiały eksplatacyjne firmy Hypertherm.
Umieściłam na forum informacje, gdyż wierzę, że operatorzy plazmy z dużą wiedzą i doświadczeniem potrafią łatwo rozróżnić dobry jakościowo i technologicznie produkt od taniej podróbki.
Tak naprawdę chciałabym zaoferować możliwość testownia naszych materiałów eksplaatacyjnych. Hypertherm oferuje dwa rodzaje materiałów eksplatacyjnych: Centricut & Hypertherm.
Pod marką Hypertherm oferujemy oryginalne materiały eksplatacyjne dla plazmy produkcji Hypertherm, a pod marką Centricut oferujemy materiały eksplatacyjne do agregatów plazmowych innych firm jak Kjellberg, Esab, Thermal Dynamics ...
Aktualnie pracuję w mieście Roosendaal w Holandii, gdzie znajduje się europejska siedziba Hypertherm. Chętnie odpowiem na pytania dotyczące plazmy Hypertherm i materiałów eksplatacyjnych.
Jeśli jesteście państwo zainteresowani informacjami dotyczącymi naszych przecinarek plazmowych, proszę o kontakt. Wyślę wtedy broszury i ulotki z aktualnymi informacjami.
Jeśli jesteście państwo zainteresowani nowymi materiałami eksplatacyjnymi i informacjami, w jaki sposób będą one wpływały na jakości i wydajność cięcia, proszę o kontakt. Wyślę wtedy próbki materiałów eksplatacyjnych do testowania. Za darmo.
Proszę o kontakt na email [email protected]
Pozdrawiam
Zuzana
Próbki materiałów eksplatacyjnych do testowania za darmo
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 kwie 2009, 11:51
- Lokalizacja: Plasma
Próbki materiałów eksplatacyjnych do testowania za darmo
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2009, 09:55 przez Zuzana, łącznie zmieniany 1 raz.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 3572
- Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
- Lokalizacja: już tylko Mysłowice
- Kontakt:
w pierwszej kolejności proponuje sie zająć niby waszymi dystrybutorami , następnie serwisami ( do dziś nie dostałem DTR od waszego serwisu ani żadnych schematów gdzie miałem to obiecane ) a później można reklamować swoje produkty.
lubię Hypertherm jako urządzenie i na tym koniec.
lubię Hypertherm jako urządzenie i na tym koniec.
Pozdrawiam robaczki kolorowe :)
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 188
- Rejestracja: 01 sie 2008, 09:39
- Lokalizacja: Gdańsk

Cóż ja na próbki od w/w firmy po wizycie przedstawicieli czekałem 6 miesięcy?

Można by to przyrównać do samochodów VW. Auta ok ale serwis i obsługa na ciężkim kacu. Wiedza i doradztwo techniczne na poziomie kredek świecowych- ładnie wyglądają ale szybko się zużywają.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 kwie 2009, 11:51
- Lokalizacja: Plasma
Witam,
Dziękuje za państwa reakcję pozytywne jak i te negatywne.
Niestety nie jestem odpowiedzialna za naszych dystrybutorów, serwis i innych, którzy nie wykonują swojej pracy we właściwy sposób. Rozumiem jednak, że jako członek organizacji, jestem również oceniana na podstawie zachowania i działań ludzi współpracujących z Hypertherm.
Jednakże mogę zająć się państwa sprawami i przekazać je do odpowiedzialnych za to managerów, jeśli jest to konieczne, i rozwiązać sprawę do osiągniecia zadawalającego wyniku. By móc tego dokonać, potrzebuję szczegółów, co się stało, co było obiecane i nie było zrobione.
Jeśli czujecie państwo, że mogę poprawić sytuację, czy pomoc w jakikolwiek sposób, proszę się do mnie zgłosić a ja podejmę konieczne działania.
Pozdrawiam
Zuzana
Dziękuje za państwa reakcję pozytywne jak i te negatywne.
Niestety nie jestem odpowiedzialna za naszych dystrybutorów, serwis i innych, którzy nie wykonują swojej pracy we właściwy sposób. Rozumiem jednak, że jako członek organizacji, jestem również oceniana na podstawie zachowania i działań ludzi współpracujących z Hypertherm.
Jednakże mogę zająć się państwa sprawami i przekazać je do odpowiedzialnych za to managerów, jeśli jest to konieczne, i rozwiązać sprawę do osiągniecia zadawalającego wyniku. By móc tego dokonać, potrzebuję szczegółów, co się stało, co było obiecane i nie było zrobione.
Jeśli czujecie państwo, że mogę poprawić sytuację, czy pomoc w jakikolwiek sposób, proszę się do mnie zgłosić a ja podejmę konieczne działania.
Pozdrawiam
Zuzana