Co to za tokarka

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
przemol.16
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 8
Posty: 35
Rejestracja: 04 gru 2014, 16:56
Lokalizacja: Śląsk

Co to za tokarka

#1

Post napisał: przemol.16 » 04 gru 2014, 17:08

Witam...
Proszę was o rozpoznanie typu tokarki
Będę bardzo wdzięczny


Obrazek



Tagi:

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4264
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#2

Post napisał: BYDGOST » 04 gru 2014, 17:44

Kiedyś była taka na allegro jako CTR z Dąbrowy Górniczej. Mam nadzieję, że gość wiedział co pisze. Na innej z kolei była jako ATR.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.


Autor tematu
przemol.16
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 8
Posty: 35
Rejestracja: 04 gru 2014, 16:56
Lokalizacja: Śląsk

#3

Post napisał: przemol.16 » 04 gru 2014, 17:55

Hmmm... No facet właśnie mówił że jest z Dąbrowy Górniczej... i tyle wie
wujek google nie zna tokarki CTR :)
Chcę jechać ją obejrzeć ale chciałbym się wcześniej coś o tym cudzie więcej dowiedzieć...
PS dzięki za szybką odpowiedź...



Autor tematu
przemol.16
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 8
Posty: 35
Rejestracja: 04 gru 2014, 16:56
Lokalizacja: Śląsk

#5

Post napisał: przemol.16 » 05 gru 2014, 07:07

Dziękuję za szybką pomoc.
Temat uważam za zamknięty. Miałem zamiar taką kupić lecz ze względu ma małą popularność tej tokarki i pewnie trudno dostępne części zrezygnuję... :???:

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#6

Post napisał: Zienek » 05 gru 2014, 08:07

Jak ona ma fabryczny lakier, to pewnie jeszcze Ciebie przeżyje bez grubszego remontu.
Często z takimi sprzętami, to dorabia się części na zamówienie niż kupuje części zamienne.
Jak cena "złomowa", to bym brał w ciemno.


newcomer
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 178
Rejestracja: 14 paź 2008, 01:17
Lokalizacja:

#7

Post napisał: newcomer » 05 gru 2014, 11:36

TUTAJ jest

Awatar użytkownika

panzmiasta
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 788
Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
Lokalizacja: MALBORK

#8

Post napisał: panzmiasta » 05 gru 2014, 17:53

Akurat kol Zienek prawdę mówi w 100% , jeśli jest w dobrym stanie , przeżyje Ciebie ... W sumie koleś ma 4ry tokarki to jest z czego wybrać ... rzadkość tej sztuki może być dobrą kartą przetargową przy kupnie
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam


ak47
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 937
Rejestracja: 22 lis 2013, 12:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

#9

Post napisał: ak47 » 05 gru 2014, 18:41

jeśli chodzi o dokupywanie części to może w przypadku tych NAJpopularniejszych byłaby szansa, jak TUD czy TUC do których czasem się spotyka reduktory, support itd. Do innych - zapomnij. Nawet podtrzymkę nieraz trudno znaleźć.

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#10

Post napisał: Zienek » 05 gru 2014, 22:54

Powtórzę, jeśli jest w tej chwili w stanie "powystawowym" to dopóki osi kolejowych nie będzie toczył, albo luf do czołgów, to nic jej się nie stanie.

A dorobić koło, czy wymienić jakiś wałek, to nie jest jakiś 'rocket-science'.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Toczenie / Tokarki Konwencjonalne”