największy problem mi sprawiło sprzęgło które już różnie chciałem rozwiązać nawet stosując krzyżak kolumny kierowniczej fiata 126p
ale ostatnio wyczarowałem coś takiego




wykonałem to sprzęgło nacinając tekstolit przecinakiem 3mm ale materiał bym zamocowany mimośrodowo tzn jedna szczękę wkręciłem 4 lub 5 zębów puzniej
po każdym naciceciu obracałem materiał tak aby powstały przeciwsobne przeguby
czyli po pierwszym nacieciu obrót o 180 stopni po 2 nacieciu 90 i po 3 180
tak uzyskałem przegub jakby krzyżowy
a to kilka fotek mojego szkraba podczas przeróbek
to przeniesiona nakrętka suportu za niego

to fotka przed modyfikacjami na której widać nową oprawę łożysk skośnych których w oryginale nie było

tu oprawa nakretki posówu wzdłużnego wraz z oryginalnymi osłonami śruby pociągowej >
do oryginalnej śruby dorobiłem tekstolitową nakrętkę z gwintem tr1,5x16 bez luzowo

tu jeszcze raz oprawa łożysk skośnych z nakrętka dociskową wyposażoną w kołnierz mocujący szpilki silnika . jeszcze ich niema ale jutro będą
