DTR - Poręba TR-45 poszukuję

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#11

Post napisał: Mariuszczs » 10 kwie 2010, 22:17

złom jest zwykle po max 50 groszy, a najkrutsza wersja TR45 waży niecałe 2 tony

Mi się wydaje że ta maszyna nie ma słabych punktów - mój egzemplarz chodzi już co najmniej 10 lat bez pompy olejowej, wcześniej był w FSO na produkcji i koła zębate nie mają uszkodzeń. Łoże jest powycierane, ale wiek robi swoje. Wszelkie koła w skrzyni posuwuw też są w super stanie. W skrzynie posuwuw jest taka przekładnia chyba na 14 kołach zębatych która daje 5 przełożeń i w niej lubi wysiąść któraś z 2 sprężynek w mechanizmie w wałku. Ale żeby koła zębate wysiadły :shock: i wałek się skrzywił



Tagi:


welder1984
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 4
Rejestracja: 20 lis 2010, 22:07
Lokalizacja: podlaskie

#12

Post napisał: welder1984 » 21 lis 2010, 21:48

Witam wszystkich, jestem tu nowy i potrzebuje pilnie pomocy . mam tokarke tr 45 poreba ale jest ona troche w czesciach i trzeba ja poskladac Czy DTR tej tokarki mi w tym pomoze i skad je wziasc Pilnie porzebuje tej tokarki do rozwiniecia mojej dzialalnosci Dodam jeszcze ze miala byc remontowa PROSZE PILNIE O POMOC


krzysiek3120
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: terespol

#13

Post napisał: krzysiek3120 » 19 gru 2010, 13:08

Witam posiadam tokarke tr 45 ma spory luz na lozyskach wrzecionia ktore sa mosiezne .moje pytanie da sie je zastapic jakimis lozyskami tocznymi


Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#14

Post napisał: Mariuszczs » 19 gru 2010, 13:36

Na tych mosiężnych możesz kasowac luzy, ew wynienic je na nowe. Wymiana na toczne jest nierealna raczej ze względu na ich wymiary.


kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 16243
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

#15

Post napisał: kamar » 19 gru 2010, 13:56

Na mosiężnych to długo nie pojedziesz - wymień na brązowe ( i nie chodzi o kolor) :)


krzysiek3120
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2010, 12:51
Lokalizacja: terespol

#16

Post napisał: krzysiek3120 » 19 gru 2010, 13:57

Skasowac juz sie nieda ,czyli pozostaje wymiana wiesz moze gdzei mozna takie kupic


kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 16243
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

#17

Post napisał: kamar » 19 gru 2010, 14:07

Czemu się nie da ?
Przecięcia się zeszły czy nakrętka opiera o stożek ?
Co do zakupu to nie pomogę , ale pewnie gdzieś mają , to popularna maszyna.


Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#18

Post napisał: Mariuszczs » 19 gru 2010, 21:45

oczywiście że z brązu - pisałem w pośpiechu


DamianDG82
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 2
Rejestracja: 10 paź 2012, 11:02
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza

Re: DTR - Poręba TR-45 poszukuję

#19

Post napisał: DamianDG82 » 10 paź 2012, 20:09

szukam DTR - Poręba TR-45. Czy ma ktoś może do sprzedania?

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4264
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#20

Post napisał: BYDGOST » 10 paź 2012, 22:30

Ja mam. Tylko muszę najpierw wydrukować z pdf. :mrgreen: Chyba, że wcześniej przyślesz mi swój adres e-mail.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Toczenie / Tokarki Konwencjonalne”