Remont TUM35
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lut 2015, 14:08
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
A Panowie jakie macie koła zmianowe bo kupując tokarkę nie było wszystkich zamówiłem od gościa z olx niby do tuma 35d1 ale jak przyszły okazało się ze niby komplet ale nie było 69 84 78 70 ale były 56 65 75 120 wielowpust pasuje ale ilość zębów nie jak jest u Was i ponawiam pytanie odnośnie gwintu olejowskazów
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2014, 18:57
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Wszystkie potrzebne rozmiary kół powinny być na tabliczce. Reszta kół jest pośrednia i nie ma znaczenia na przenoszone obroty. Pewnie to jakaś kombinacja dla gwintów calowych, modułowych, itp.
W sieci są ogłoszenia z TUM-35 i na niektórych widać tabliczki, ale raczej trudno odczytać.
DTR-ka którą posiadam nie ma tych wszystkich tabliczek. Jak poszukasz to znajdziesz taaaaaaaaaaką długą tabliczkę, gdzie są te wszystkie koła zmianowe.
W sieci są ogłoszenia z TUM-35 i na niektórych widać tabliczki, ale raczej trudno odczytać.
DTR-ka którą posiadam nie ma tych wszystkich tabliczek. Jak poszukasz to znajdziesz taaaaaaaaaaką długą tabliczkę, gdzie są te wszystkie koła zmianowe.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 39
- Posty: 104
- Rejestracja: 07 lut 2015, 14:08
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
jednak dalej wycieki mam chyba z pod uszczelniacza labiryntowego nie jest to jakieś lanie olejem ale jak trochę maszyna pochodzi to parę kropel oleju z pod koła pasowego sie wydostaje dziwne z przodu wrzeciona i na reduktorze też sa uszczelniacze labiryntowe i sucho a tu są minimalne wycieki a jak jest u Was Panowie całkowicie sucho




