tue 35

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.
Awatar użytkownika

panzmiasta
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 4
Posty: 788
Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
Lokalizacja: MALBORK

#31

Post napisał: panzmiasta » 15 sty 2014, 00:04

BYDGOST pisze:. Teraz jest spokój, Nie trenowałem tego na dużych obrotach.
No zabawa na max obrotach z falownikiem to moja ulubiona reklama dla "innowierców " oczywiście u mnie napęd paskowy żadnego zęba nie ukruszę .



No dobór mocy silnika zgodzę się że zależy od portfela , stać mnie na prąd to mam gdzieś jaki mam duży silnik , pamietajmy że 120hz to ponad 2 razy więcej niż nominalnie , oczywiście moc tez wzrasta , wystarczy zobaczyć tabliczki z zachodnich silników el. , podają moc dla 50 i 60hz . sieg ma chyba 0,8kw nominalnej , 3 x wiekszy silnik to dla mnie nieco na wyrost ale to tylko moje zdanie nie trzeba brać pod uwagę :smile:


perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam

Tagi:


Autor tematu
adammm
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 5
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:05
Lokalizacja: LKR

#32

Post napisał: adammm » 10 lut 2014, 10:39

Witam miałem zamiar zamontować silnik 3kw 930 obr/min a le to jest kolos waży 55kg i zrezygnowałem .Kupiłem przekładnie 1S-75 przełożenie 1:2.54 i silnik 2.2 kw 2850 obr/min , na wyjściu z reduktora jest wałek fi 25 mm i zamontuje koło pasowe fi 140 2xHB ,jeszcze pozostało mi dorobić płytę żeby to wszystko poskładać .
Po wyliczeniach obroty wrzeciona powinny wynosić podobnie jak ze skrzyni prędkości.
Mam nadzieje że wszystko będzie ok pozdrawiam.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Toczenie / Tokarki Konwencjonalne”