Mach 3 Digitizing Wizard nierówna powierzchnia

Dyskusje dotyczące najpopularniejszego programu sterującego maszynami CNC

Autor tematu
wind_energy
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5

Mach 3 Digitizing Wizard nierówna powierzchnia

Post napisał: wind_energy » 25 lip 2016, 11:35

Witam,
Jestem zupełnie początkujący w Mach3 jak i całej technice CNC dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś zawile lub nie podam odpowiedniej ilości informacji potrzebnych do tego by pomoc była możliwa :)
Mam pewne pytanie związane z dodaniem do G-code zmiennych nierównej powierzchni podłoża. Chciałbym zrobić PCB na maszynie CNC ale mam chyba trochę krzywy stół i w miarę jak jedzie w stronę Y coraz mniej frezuje gdyż stół jest nierównomierny.
Znalazłem jak stworzyć mapę powierzchni MACH3->Wizard->Digitizing. Kiedy już zbada mi cały stół (probe tool posiadam) zapisuje do pliku, jednak nie mam pojęcia co z tym plikiem dalej zrobić, jak scalić go z plikiem do obróbki PCB tak aby uwzględnione zostały te nierówności?
Za wszelką pomoc i sugestie uprzejmie dziękuję.

Tagi:

Awatar użytkownika

k-m-r1
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Kontakt:

Post napisał: k-m-r1 » 25 lip 2016, 17:34

Tego tak nie ogarniesz.

Trzeba planować stolik.
Czyli frezowanie całego stolika na jednej wysokości ozi Z.
Lub wyrównać stolik przez podkładki lub poprawę konstrukcji.
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]

Autor tematu
wind_energy

Post napisał: wind_energy » 25 lip 2016, 17:54