Mach 3 Digitizing Wizard nierówna powierzchnia

Dyskusje dotyczące najpopularniejszego programu sterującego maszynami CNC

Autor tematu
wind_energy
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 9
Rejestracja: 25 lip 2016, 11:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Mach 3 Digitizing Wizard nierówna powierzchnia

#1

Post napisał: wind_energy » 25 lip 2016, 11:35

Witam,
Jestem zupełnie początkujący w Mach3 jak i całej technice CNC dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś zawile lub nie podam odpowiedniej ilości informacji potrzebnych do tego by pomoc była możliwa :)
Mam pewne pytanie związane z dodaniem do G-code zmiennych nierównej powierzchni podłoża. Chciałbym zrobić PCB na maszynie CNC ale mam chyba trochę krzywy stół i w miarę jak jedzie w stronę Y coraz mniej frezuje gdyż stół jest nierównomierny.
Znalazłem jak stworzyć mapę powierzchni MACH3->Wizard->Digitizing. Kiedy już zbada mi cały stół (probe tool posiadam) zapisuje do pliku, jednak nie mam pojęcia co z tym plikiem dalej zrobić, jak scalić go z plikiem do obróbki PCB tak aby uwzględnione zostały te nierówności?
Za wszelką pomoc i sugestie uprzejmie dziękuję.



Tagi:

Awatar użytkownika

k-m-r1
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1418
Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
Lokalizacja: OOL lub DW
Kontakt:

#2

Post napisał: k-m-r1 » 25 lip 2016, 17:34

Tego tak nie ogarniesz.

Trzeba planować stolik.
Czyli frezowanie całego stolika na jednej wysokości ozi Z.
Lub wyrównać stolik przez podkładki lub poprawę konstrukcji.
MACH3 cncTworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inneEKRANY dla firm producentów maszyn Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 703 196 Tomek Komor [email protected]


Autor tematu
wind_energy
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 9
Rejestracja: 25 lip 2016, 11:19