Witam!
Czy znacie jakiś sposób na zamodelowanie bryły tak aby wyglądała na zniszczoną?
Chodzi mi o to aby górna powierzchnia kostki była poszarpana, miała nieregularne wgłębienia itp. (trochę jak księżyc).
Albo żeby po prostu nie była gładka tylko chropowata/porowata.
Oczywiście chciałbym to zrobić jak najbardziej automatycznie.
Jedyne co przychodzi mi do głowy to zabawa z szykiem ale ciężko będzie uzyskać ciekawy efekt.
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!
"Poszarpana" bryła
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1134
- Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
Swobodne formowanie, a jeżeli wgłębienia mają być ostre, to najlepiej odcisnąć w obiekcie inne nieregularne obiekty.
Można też podczas renderowania, dodać chropowatość z pliku, tzn. na bazie odcieni czarno białych uzyskuje się mapę wypukłości zależnych od odcieni.
Można też podczas renderowania, dodać chropowatość z pliku, tzn. na bazie odcieni czarno białych uzyskuje się mapę wypukłości zależnych od odcieni.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------