buduje obrabiarke-jak obliczyc parametry dla aluminium?
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
buduje obrabiarke-jak obliczyc parametry dla aluminium?
witam.jestem studentka 5 roku Mechaniki i budowy maszyn w olsztynie,chcialam zapytac gdzie moge znalezc parametry dla aluminium,poniewaz musze wyznaczyc dla niego sile skrawania.modeluje obrabiarke numeryczna w solidWorksie i chce zbadac czy jest w stanie obrobic aluminium przy zadanych parametrach.prosze o pomoc.z gory dzieki
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
A to jest chyba kwestia narzędzia jakiego używamy bo ono nam w gruncie rzeczy ogranicza maksymalne parametryLidka pisze:chcialam zapytac gdzie moge znalezc parametry dla aluminium

Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
widze ze ktos jeszcze ma z tym problem, i tak samo jak ja modelujesz w solidzie, ja skorzystalem z podręcznika ze wzorkami i katalogu narzędzi, jak kolega podpowiadał zaleznie od narzedzia przyjełem jego max parametry w ten sposob liczylem siły, ale ku mojemu zdziwieniu siły wyszły bardzo małe, ale za to wrzeciono strasznie duze mi wychodzi, moze jakos porównamy nasze wyniki ?
ps, napisz na @ to ci wysle materiały z ktrych korzystałem.
ps, napisz na @ to ci wysle materiały z ktrych korzystałem.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki