Witam,
do wykorzystania mam maszyne Format4 Profit H10. Jestem jeszcze laikiem w tym temacie, ale chcialbym poszerzac swoja wiedze na temat tej maszyny. Na ten czas pracuje z nia od ponad 4 miesięcy. Na maszynie ograniczam sie do prostych wyciec formatek do stelazy do mebli w materialach takich jaki płyta wiórowa czy sklejka. Chcialbym ruszyć z tym do przodu i zająć się czymś po godzinach pracy. Chodzi mi tu o wykonywanie roznych zlecen grawerowania, frezowania itp. oraz poszerzyc material z ktorego maja byc wykonywane gotowe elementy. Moje pytanie brzmi nastepujaco czy jest mozliwosc wykonywania takich rzeczy na tej maszynie. Chcialbym rowniez wiedziec jak wyglada juz w trakcie pelnienia usług.
Tutaj zaprezentowana jest ta maszyna.
http://www.format-4.pl/pl-pl/wideo/form ... t-h10.html
[ Dodano: 2013-09-02, 13:33 ]
Przy okazji jezeli ktos by mogl mi pomoc w znalezieniu/doborze odpowiednich frezow do poszczegolnych materiałów
materiały sztuczne (plexi, PCV itd.)
drewno i materiały drewnopochodne HDF, MDF itd.)
kompozyty (dibond, tubond itd.)
aluminium.
Maszyna Format 4 Profit H10
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 1
Re: Maszyna Format 4 Profit H10
MashtiF pisze:Witam,
do wykorzystania mam maszyne Format4 Profit H10. Jestem jeszcze laikiem w tym temacie, ale chcialbym poszerzac swoja wiedze na temat tej maszyny. Na ten czas pracuje z nia od ponad 4 miesięcy. Na maszynie ograniczam sie do prostych wyciec formatek do stelazy do mebli w materialach takich jaki płyta wiórowa czy sklejka. Chcialbym ruszyć z tym do przodu i zająć się czymś po godzinach pracy. Chodzi mi tu o wykonywanie roznych zlecen grawerowania, frezowania itp. oraz poszerzyc material z ktorego maja byc wykonywane gotowe elementy. Moje pytanie brzmi nastepujaco czy jest mozliwosc wykonywania takich rzeczy na tej maszynie. Chcialbym rowniez wiedziec jak wyglada juz w trakcie pelnienia usług.