Ceramizer do silników - poszukuje informacji opinii
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:49
- Lokalizacja: Bełchatów
Ceramizer do silników - poszukuje informacji opinii
jestem ciekaw czy te tak zwane ceramizery do silników naprawde coś daja czy poprostu pic na wode i wyciągaqnie kasy od ludzi YO:
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 349
- Rejestracja: 08 lut 2007, 15:07
- Lokalizacja: Łódź
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
ja u siebie nie zauważyłem poprawy .. może na jakimś komputerowym wykresie było by to widać ja jednak nie odczułem ze coś uległo zmianie, za to pomógł mi tzw. klej co to się go do oleju dolewa ( miałem problemy z przyśpieszeniem po dolaniu .. problemy uległy zmniejszeniu )
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 1320
- Rejestracja: 24 cze 2007, 20:42
- Lokalizacja: Świdwin / Worcester
mi pomogło jak ceramizer dodałem do opon razem z azotem, auto zrobiło się dużo lżejsze i bardzo mało pali teraz. jakieś 2l LPG na 100km.
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
Able to use the following programmes: FANUC Series 18i-TB, FANUC O-T, SIEMENS SINUMERIC 810D & 840D, ShopMILL, ShopTURN, ManualTURN, HEIDENHAIN CNC ISO, DIN PLUS and TURN PLUS (CNC PILOT) and many more.
Able to use the following programmes: FANUC Series 18i-TB, FANUC O-T, SIEMENS SINUMERIC 810D & 840D, ShopMILL, ShopTURN, ManualTURN, HEIDENHAIN CNC ISO, DIN PLUS and TURN PLUS (CNC PILOT) and many more.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 211
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 12:02
- Lokalizacja: Trzebinia, Limanowa
- Kontakt:
Draco pisze:mi pomogło jak ceramizer dodałem do opon razem z azotem, auto zrobiło się dużo lżejsze i bardzo mało pali teraz. jakieś 2l LPG na 100km.

Leży u mnie nieużyty jeszcze pojemnik ze specyfikiem (ceramizer) na półce w garażu.
Ogólnie można powiedzieć: kupiłem, ale szkoda mi użyć


Odczuwam wyraźną poprawę w kwestii zużycia bioON. Nie mam takich osiągów jak Draco, ale skuteczność to raczej kwestia wiary. Jestem "niewierzący", ale pojemnik w garażu mam (na wszelki słuczaj), stąd też tylko 8 l On/100km.
PS. Kupiłem, ale nie wlałem, bo się boję, że będę musiał kupić nowy samochód.
Ponoć wiara czyni cuda.... kuśwa, u mnie to działa

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Czytam i myślę że to jakieś inne forum. Nie dziwi mnie że jakiś "biurokrata" który nie ma zielonego pojęcia o samochodach a tym bardziej o mechanice i uszlachetnianiu powierzchni pisze takie głupoty ale Wy?
Zamiast głupoty wypisywać trzeba najpierw spróbować a dopiero później pisać swoje spostrzeżenia lub powstrzymać się przed takimi jw. postami.
Auto-Repair jest niezły i chyba najlepszy z dostępnych ceramizerów ale z jednym zastrzeżeniem-służy on do przedłużenia żywota i poprawy stanu powierzchni trących metal-metal a nie do naprawy złomu. Ceramizacja to dość znana metoda uszlachetniania powierzchni metali i tutaj taki proces ma miejsce.
Dla ciekawskich polecam np. http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/ ... 6ea484dbbf
Zamiast głupoty wypisywać trzeba najpierw spróbować a dopiero później pisać swoje spostrzeżenia lub powstrzymać się przed takimi jw. postami.
Auto-Repair jest niezły i chyba najlepszy z dostępnych ceramizerów ale z jednym zastrzeżeniem-służy on do przedłużenia żywota i poprawy stanu powierzchni trących metal-metal a nie do naprawy złomu. Ceramizacja to dość znana metoda uszlachetniania powierzchni metali i tutaj taki proces ma miejsce.
Dla ciekawskich polecam np. http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/ ... 6ea484dbbf
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 1320
- Rejestracja: 24 cze 2007, 20:42
- Lokalizacja: Świdwin / Worcester
ALZ, to ja się tobie dziwię, że ty wierzysz w te wynalazki, sam probowałeś czy poczytałeś jedynie kolesi (dresiarzy bezmózgich) w BMW? czytałeś ich profile co dzieje się z ich autami teraz? kilku z nich nawet ma statystyki spalania podane w profilach, przy silnikach od 2 do 3 litrów dochodzą ze średnią spalania nawet do 45l/100km. poza tym poprawna ceramizacja jest robiona na rozebranym i wyczyszczonym silniku, wtedy możemy coś o niej mowić i robiona jest chemicznie a nie przez dodanie jakiegoś gówna do silnika, które może ma trochę tej chemii ale służy bardziej do załatania wszelkiego typu dziór w wyjechanym silniku, przez co na krótką mętę ten silnik rzeczywiście dobrze chodzi. Uwierz mi, wiem coś o autach i silnikach, jestem również po szkole mechanikiem samochodowym i czasem to praktykuję, rozebrałem już niejeden silnik i cuda w środku widziałem. mam auto z silnikiem 3,8l i spala mi średnio 17-18l/100km w cyklu mieszanym lub 12l/100km LPG w trasie po autostradzie, mam auto od nowego, w chwili obecnej mam przejechane 390000km bez rozbierania i remontu silnika, silnik mam w takim stanie, że bez probllemu zrobi drugie tyle. chcesz przepis na żywotność silnika?? to zamiast lać gówno do środka to zadbaj o regularne wymiany oleju i przede wszystkim dobry olej!!! odradza ktoś tobie zalanie silnika z duzym przebiegiem olejem syntetycznym? zrób właśnie to i go zalej a sam zobaczysz różnice, ja swoje auto zalewam full syntetykiem 5W/30 i będe zalewał dalej, a bajki i wyciekach i rozszczelnianiu silnika włóż pod poduszkę dla dzieci, pewnie, jak masz silnik wyjechany przez minerał, który nieszczelności zalepił to syntetyk to wymyje i będzie ciekło, ale lepiej wymienić cieknące uszczelki i dłużej cieszyć się autem niż szykować się w niedługim czasie na kompletny remont używając minerał. zaraz poszukam fotek bo mam gdzieś z dwóch identycznych silników, z podobnymi przebiegami, ale każdy jezdził na innym oleju.
[ Dodano: 2009-08-02, 13:53 ]
OK. więc fotki przedstawiają dwie głowice, rozbieraliśmy dwa auta w jednym czasie, ten górny silnik pracował na syntetyku a dolny na mineralnym, dolny miał trochę mniejszy przebieg... dalej chcesz zostać przy swoim?
[ Dodano: 2009-08-02, 13:53 ]
OK. więc fotki przedstawiają dwie głowice, rozbieraliśmy dwa auta w jednym czasie, ten górny silnik pracował na syntetyku a dolny na mineralnym, dolny miał trochę mniejszy przebieg... dalej chcesz zostać przy swoim?
- Załączniki
-
- glowice
- bbe4bbb212ebdb19med.jpg (69.22 KiB) Przejrzano 5755 razy
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
Able to use the following programmes: FANUC Series 18i-TB, FANUC O-T, SIEMENS SINUMERIC 810D & 840D, ShopMILL, ShopTURN, ManualTURN, HEIDENHAIN CNC ISO, DIN PLUS and TURN PLUS (CNC PILOT) and many more.
Able to use the following programmes: FANUC Series 18i-TB, FANUC O-T, SIEMENS SINUMERIC 810D & 840D, ShopMILL, ShopTURN, ManualTURN, HEIDENHAIN CNC ISO, DIN PLUS and TURN PLUS (CNC PILOT) and many more.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 3433
- Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Draco, mam wrażenie czytając Twoje posty że jesteś zfrustrownym na wszystkim znającym się ideałem, a porównanie właścicieli BMW to już totalne przegięcie i piszą o właścicielach BMW tylko właśnie takie elementy jak Ty. Jestem właścicielem BMW i mechanikiem a więc o jakości tych aut mam swoje zdanie i mam gdzieś Twoje opinie, daj sobie na luz 
