Śruba kulowa awaria

Dyskusje dotyczące śrub kulowych i trapezowych.

Leoo
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4017
Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#11

Post napisał: Leoo » 03 mar 2009, 21:58

Usuń po jednej kulce z każdej koronki i zobacz co będzie. Przy wyrobionej bieżni mogło zmieścić się ich za dużo. Generalnie koronka wygląda tak, jakby jednej kulki brakowało.



Tagi:


Autor tematu
Jarosław B
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 204
Rejestracja: 08 sie 2006, 09:09
Lokalizacja: Kraków

#12

Post napisał: Jarosław B » 03 mar 2009, 22:15

No to jutro zaraz z rana wykręcam śrubę


Leoo
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4017
Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#13

Post napisał: Leoo » 03 mar 2009, 22:27

Pozwolę sobie spytać jeszcze o higienę operacji :mrgreen:
Rozumiem, że nakrętka została profesjonalnie wyczyszczona w myjce ultradźwiękowej i przepłukana naftą? Składanie odbywało się na smar czy olej?

Awatar użytkownika

ALZ
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3433
Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#14

Post napisał: ALZ » 03 mar 2009, 23:58

Myślę że szkoda fatygi, bo nie ma takiej opcji w łożyskach ( a sruba kulowa jest rodzajem łożyska) aby uległy uszkodzeniu lub zużyciu kulki bez uszkodzenia bieżni.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Śruby Kulowe / Śruby Trapezowe”