Trzeba omomierzem pomierzyć rezystancję na kablach i można dość gdzie co jest. Tylko jak nie jesteś pewien co robisz to lepiej dać komuś kto wie o co w tym chodzi. Mogą tu być dwa warianty tych wyprowadzeń:jacek38 pisze:podłączanie na "czuja" może się skończyć spaleniem uzwojeń rozruchowych - no i trza dobrać kondensator
1. Zasilanie + wyprowadzenie na kondensator
2. Uzwojenie główne + uzwojenie pomocnicze
Wariant można rozpoznać mierząc rezystancje między każdym kablem i jeśli masz opór tylko miedzy dwoma parami kabli to jest to układ nr 2. Jeśli są opory między każdym, a pomiędzy jedną parą jest zwarcie to będzie układ nr 1.
Jak to rozstrzygniesz to mogę wrzucić jak potem to dalej łączyć. Na tabliczce przy mocy jest napis 12MF (może chodzi tu o kondensator 12 mikrofaradów). Na większości silników jednofazowych z kondensatorem pojemność jest podana.