zahar pisze:Jak mogę zamienić go w PikoCam-ie?
Detekcja łuków. Parametr określa ile ten kanciaty łuk odbiega od idealnego. Jak dasz mniej to nie zamieni na łuk, jak więcej to zamieni. A parametr jest po to, aby nie zamienić na łuki odcinków prostych polilinii, które chcesz aby pozostały proste.
zahar pisze:Czym jest to SU?
SketchUp
zahar pisze: Narysowałeś linie środkowe będące w pomiędzy zewnętrznym a wewnętrznym konturem bryły, czy tak?
Tak.
zahar pisze:Wnioskując z dalszej części Twojego posta wnioskuję, że tak właśnie dzieje się przy obróbce V-carve. To w niej program sam dobiera głębokość frezowania w oparciu o zewnętrzne kontury bryły, których frez nie może przekroczyć?
Głębokość frezowania jest stała, tylko w narożnikach unosi się frez, aby były dofrezowane na ostro. A program sam obliczy ile odsunąć frz od konturu, aby przy zadanej głębokości go nie przekroczył.
zahar pisze:Naiwnie myślałem, że podając w Piko kontur, a w zasadzie dwa zewnętrzne kontury program sam wyznaczy nam linię środkową, która będzie precyzyjniej wyznaczona niż szukanie środka pomiędzy dwoma łukami.
No właśnie tego nie ma.

zahar pisze:A w grawerowaniu 3D na każdy łuk (każdy proces) trzeba ustawiać osobne max. i min. na jakie ma schodzić "z"?
Na każdą geometrię, a ta może składać się z jednego łuku lub z tysiąca łuków i odcinków. Ale takiej jednej polilinii możesz nadać kształt tylko z jednej z ikon.
Nie podajesz Z tylko jaką chcesz szerokość śladu. Program sam obliczy Z.
zahar pisze:No właśnie wolałbym ten zewnętrzny obrys/kontur
To zależy co chcesz zrobić. Podany przez Ciebie przykład prościej zrobić grawerowaniem, niż v carve.
zahar pisze:Wygląda więc na to że właśnie tej obróbki V-carve potrzebuję.
Jak dla mnie z armatą na komara.

Wektoryzacja z bitmamy wymaga i tak ręcznego poprawienia. No chyba, że z jakiś powodów musisz mieć szerokość tych śladów dokładnie pokrywającą się z bitmapy.
Robert