Mam pewien problem, otóż jestem w posiadaniu niemieckiej dokumentacji technicznej i przerabiania jej na polskie standardy. Moja znajomość języka niemieckiego jest podstawowa i niestety nie jestem w stanie rozróżnić ich specyficznych technicznych skrótów.
Byłby w stanie ktoś mi pomóc to odszyfrować?
Jest to rysunek sworznia silnika Diesla, według mnie wygląda to tak:
Sworzeń hartować i odpuszczać powierzchniowo.
Głębokości hartowania na wykonanym detalu:
Eht 500 na zewnątrz: 0,6+0,9 µm ???
Eht 500 wewnątrz: 0,4+1,3 µm ???
Eht na zewnątrz i wewnątrz razem 500: ≤ 2,5 µm ???
Twardość powierzchni: 635+195 HV 10 w.w. 79,6 +4,4 HRA (co to jest to w.w.? czy to są znaki + czy jakieś inne) ???
Twardość rdzenia: 265+200 HV 10 (podobnie ja wyżej znak + czy jakiś inny do tej pory spotykałem się w polskiej dokumentacji z +/-)
Zul.??? po 4h w temperaturze 180 °C - brak zwiększenia rozmiaru
Zul.??? po 4h w temperaturze 220 °C - przyrost max. 0,006 mm
Będę bardzo wdzięczny za pomoc lub chociażby naprowadzenie, szczególnie chodzi te twardości i skróty (Eht? w.w? Zul?)

Przepraszam, ale nie mogę wgrać zdjęcia na forum.