SACZI mi też udalo się zrobić model przez przeskalowanie powierzchni i później Close Surface. Jednak trzeba bardzo kombinować ze skalowaniem zeby grubość materiału była mniej więcej równa na calym modelu.
Jest to mój pierwszy model robiony powierzchniowo teraz już wiem jak trzeba to zrobić. trzeba rysować tak żeby we wszystkich wypadkach używać styczności i starać sie żeby elementy powierzchni przy późnejszym wyciąganiu nie przecinały sie
Przekształcenie powirzchni w solid model
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 370
- Rejestracja: 07 sie 2005, 11:06
- Lokalizacja: z tego ?wiata
NIe ma znaczenia jaką metodą uzyskasz drugą powierzchnię.
Ja skalowałem. Mogłem jednak odsunąć przez translację, mogłem i ztworzyć zupełnie inną dowolną.
Nie jest również powiedziane, że wszystkie powierzchnie muszą być ze sobą połączone przez G1, czy G2.
G0 również zapewni "zbrylenie" powierzchni.
Najważniejsze jest,aby nie było żadnej wewnętrznej krawędzi o wymiarze powyżej tolerancji modelowania (domyślnie 0,001mm),bo wtedy system jej nie zaklei (uzna, że w modelu jest "dziura").
Ja skalowałem. Mogłem jednak odsunąć przez translację, mogłem i ztworzyć zupełnie inną dowolną.
Nie jest również powiedziane, że wszystkie powierzchnie muszą być ze sobą połączone przez G1, czy G2.
G0 również zapewni "zbrylenie" powierzchni.
Najważniejsze jest,aby nie było żadnej wewnętrznej krawędzi o wymiarze powyżej tolerancji modelowania (domyślnie 0,001mm),bo wtedy system jej nie zaklei (uzna, że w modelu jest "dziura").