do lajosz
coś tam udało się opanować w załączniku efekt , dzięki za podpowiedź normalnie przy ŚWIĘTACH wypadało by wypić flaszke ale może innym razem a tymczasem masz plusa
pozdrawiam
zmienne ,,Z,,
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 331
- Rejestracja: 20 sty 2007, 12:27
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Faktycznie lajosz grawerowanie Vbit to jest jeden ze sposobów osiągnięcia takiego efektu.
Jeżeli chodzi o drugi podpowiem:
Trajektorie 2d wzdłuż wektora można zrzutować na relief za pomocą opcji transformacji trajektorii, a więc należy stworzyć sobie pofałdowany relief, trajektorię profilowania 2D wzdłuż wektora a następnie zrzutować na relief i otrzymujemy to samo z tą różnicą, że tutaj frez pojedzie tylko raz,
pozdrawiam
Adam
Jeżeli chodzi o drugi podpowiem:
Trajektorie 2d wzdłuż wektora można zrzutować na relief za pomocą opcji transformacji trajektorii, a więc należy stworzyć sobie pofałdowany relief, trajektorię profilowania 2D wzdłuż wektora a następnie zrzutować na relief i otrzymujemy to samo z tą różnicą, że tutaj frez pojedzie tylko raz,
pozdrawiam
Adam
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 1613
- Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
- Lokalizacja: Ziębice
@artmachining
Być może jest tak jak piszesz, ale nie jestem w stanie tego sprawdzić bo nie mam najnowszego Artcama, a w ArtCamie 9 po prostu takiej opcji nie widzę, ale:
Skoro twierdzisz, ze tak można, to zapewne można, tyle tylko, że wtedy wektor (trajektoria) nawinięta na relief wcale nie musi być gładka, bo relief, to relief (nie wektor) i posiada swoją rozdzielczość, więc im ona niższa ta rozdzielczość, tym "pikseloza" nawiniętej na ten relief trajektorii będzie większa.
No chyba, że to działa inaczej i w jakiś sposób wygładza trajektorię.
Co innego V-Bit.
Tam trajektoria jest obliczana (rysowana) na podstawie wektora (i tylko na jego podstawie) , więc zawsze będzie gładka.
Oczywiście nie piszę powyższego, żeby się w jakiś sposób wymądrzać lub wykazywać, że "mój" sposób jest lepszy/gorszy od "Twojego".
Po prostu odnotowuję fakty.
Jeśli jest inaczej, to napisz bo sam jestem ciekawy.
[ Dodano: 2012-12-28, 22:58 ]
@bitek5
A nie mówiłem
)
Być może jest tak jak piszesz, ale nie jestem w stanie tego sprawdzić bo nie mam najnowszego Artcama, a w ArtCamie 9 po prostu takiej opcji nie widzę, ale:
Skoro twierdzisz, ze tak można, to zapewne można, tyle tylko, że wtedy wektor (trajektoria) nawinięta na relief wcale nie musi być gładka, bo relief, to relief (nie wektor) i posiada swoją rozdzielczość, więc im ona niższa ta rozdzielczość, tym "pikseloza" nawiniętej na ten relief trajektorii będzie większa.
No chyba, że to działa inaczej i w jakiś sposób wygładza trajektorię.
Co innego V-Bit.
Tam trajektoria jest obliczana (rysowana) na podstawie wektora (i tylko na jego podstawie) , więc zawsze będzie gładka.
Oczywiście nie piszę powyższego, żeby się w jakiś sposób wymądrzać lub wykazywać, że "mój" sposób jest lepszy/gorszy od "Twojego".
Po prostu odnotowuję fakty.
Jeśli jest inaczej, to napisz bo sam jestem ciekawy.
[ Dodano: 2012-12-28, 22:58 ]
@bitek5
A nie mówiłem
