uszczelka pod głowicę kompresora

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
wueskowicz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 8
Posty: 113
Rejestracja: 14 lip 2009, 21:04
Lokalizacja: wojsławice

#31

Post napisał: wueskowicz » 16 wrz 2011, 15:47

napęd będzie od wałka wom ciągnika jeszcze nie wiadomo tylko jakiego ale jakiśsię dobierze żeby mocy mu nie brakło i nie palił za dużo ;)



Tagi:


Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#32

Post napisał: Mariuszczs » 16 wrz 2011, 16:49

c330 podejrzewam nie pociągnie a i c360 3p niewiadomo :)


Autor tematu
wueskowicz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 8
Posty: 113
Rejestracja: 14 lip 2009, 21:04
Lokalizacja: wojsławice

#33

Post napisał: wueskowicz » 16 wrz 2011, 19:13

są zdjęcia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika

ALZ
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 3433
Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#34

Post napisał: ALZ » 16 wrz 2011, 19:40

Nie jest to dwustopniowa sprężarka z lokomotywy spalinowej "gagarin"?? Tej sprężarki na dwóch stopniach chyba ciągnik nie ruszy

:mrgreen: :mrgreen: to faktycznie z gagarina
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 01:14 przez ALZ, łącznie zmieniany 1 raz.


Andrzej 40
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2059
Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
Lokalizacja: Poznań

#35

Post napisał: Andrzej 40 » 16 wrz 2011, 23:58

Jeszcze o uszczelkach - moi koledzy w motocyklach crossowych stosowali uszczelki robione z bristolu kreślarskiego nasączonego olejem. Oczywiście nie ten rozmiar tłoka, ale może ...


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 7612
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#36

Post napisał: pukury » 17 wrz 2011, 00:08

witam.
wygląda TO strasznie :shock:
boję się spytać - co pijesz ? :mrgreen:
tak bez urazy - ale to prawie taki pomysł jak mieliśmy z kumplem .
w " stanie " zakopaliśmy na działce starą skodę oktawię .
uprzednio odrąbawszy dach siekierami .
to coś na taką miarę .
bez urazy - oczywiście .
co do uszczelek - weź że klingieryt ( czy jak tam zawał ) , dotnij obrys i z cieniej blaszki miedzianej ( odpuszczonej w wodzie ) wywalcuj obrzeża .
jak wypuścisz po 3 - 4 mm to da się to zrobić w domu na stole - przy pewnej cierpliwości .
no ale - skoro teraz coś takiego to kto wie co będzie jutro ?
warto nabrać wprawy .
pozdrawiam
Mane Tekel Fares

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 11581
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#37

Post napisał: RomanJ4 » 17 wrz 2011, 00:26

Potrzeba Ci aż tyle powietrza? A koszty?
pozdrawiam,
Roman


diodas1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9
Posty: 2788
Rejestracja: 15 sty 2006, 18:34
Lokalizacja: Wrocław

#38

Post napisał: diodas1 » 17 wrz 2011, 02:32

Ciekawe ile spala taki silnik z lokomotywy? Bo skoro ciągnik tego nie napędzi...
Koszty się rozłożą bo będzie można dmuchać w 1000 aerografów jednocześnie :mrgreen: Jaką pojemność będzie miał zbiornik wyrównawczy? W fabryce w której kiedyś pracowałem też używało się sporo sprężonego powietrza. Zbiorniki miały objętość ponad 20 m sześć.


Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#39

Post napisał: Mariuszczs » 17 wrz 2011, 07:59

Myślę że jak znajdziesz Jumza, albo MTZ z silnikiem D65 to tym zasilisz i nie przekroczysz 8 litrów na godzinę oleju opałowego.


Do piaskowania nie jest potrzebny zbiornik wyrównawczy jako taki.

Awatar użytkownika

ALZ
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 5
Posty: 3433
Rejestracja: 06 sie 2004, 01:42
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

#40

Post napisał: ALZ » 17 wrz 2011, 08:19

Jest jeszcze jeden problem - w oryginale sprężarka jest przystosowana do obrotów silnika spalinowego lokomotywy tj. max 800 obr. Ze względu na konstrukcję ten zakres max nie może być przekroczony co komplikuje sprawę bo trzeba oprócz silnika stosować przekładnie.

Silnik lokomotywy bez obciążenie spala ok 200 kg/h :mrgreen:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „WARSZTAT”