po co to chromować jak ten ignorant nie rozumie, że simeringi wycierają nawet czopy wałów korbowych pracując 'tylko' w oleju, a one z gównolitu nie są, a chce cudów w piaskownicy. To miejscowy .... jakiś...właśnie dotarł do ściany, zamiast sobie zorbić 10 tulejków i mieniać, to będzie szukał niezacieralnej, z grabu może sobie utocz, twardy jest i nierdzewny.
Co tu jeszcze szukać jak korba w czasie jazdy wygląda tak:
teraz pokaż mi to miejsce z simeringiem w glebogryzarce jak wygląda nawet po całej dobie spulchniania ziemi. Myślisz że konstruktorzy popełniają takie kardynalne błędy jak ty. Wiesz co to są odrzutniki, osłony, uszczelniacze kierunkowe itp? W swojej konstrukcji wstawiłeś tuleje pod simering, blat odsuwając od supportu tym samym tworząc tam sporo miejsca na brud, gdzie w fabrycznym rozwiązaniu łożysko suportu ma teflonowy odrzutnik do którego przylega na styk korba:
Teraz sam sobie odpowiedz jaką tulejkę musisz zaprojektować, lub jakiej osłony potrzebujesz geniuszu.