doinformuję się jakie sa koszty zwięszenia na 32 A i wtedy pomyślę którą opcję wybrać
fakt faktem ,że dżwignia zmiany obrotów chyba jest rozregulowana ,nawet na moje niedoświadczone oko tak wygląda jej praca..
spróbuję podregulować
dzięki
TUC 40 potrzebna pomoc przy elektryce!
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 581
- Rejestracja: 23 gru 2009, 17:11
- Lokalizacja: Ostrołęka
Ale ja czegoś nie rozumiem. Tuc ma zmianę kierunków obrotów przez zmianę obrotów silnika.
Na samym dole po( lewej stronie stojąc przodem do tokarki) koło sprawdzenia stanu oleju masz taki stycznik i on załącza silnik a zmianę obrotów masz na prawej stronie na wałku który porusza się z dźwignią od załączania obrotów.
Na samym dole po( lewej stronie stojąc przodem do tokarki) koło sprawdzenia stanu oleju masz taki stycznik i on załącza silnik a zmianę obrotów masz na prawej stronie na wałku który porusza się z dźwignią od załączania obrotów.
„Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.”
- Ernest Hemingway
- Ernest Hemingway
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
Witam !
Chyba znalazłem wyjście z tej sytuacji, posiadam tuc 50 i miałem podobny problem z wywalaniem bezpieczników . To jest dosyć tania modyfikacja zasilania , a polega jedynie na wymianie bezpiecznika B25 na C25 czyli z dłuższą zwłoką .koszt kilkadziesiąt złotych plus wymiana elektryka i plomba ! Ja mam u siebie bezp.zew.25 C , a wew.20C czyli stopniowany i i nie muszę latac za każdym razem na ulicę jak wywali . Jedynie wyskakuje mi jak robię kontrę z lewych na prawe , ale jak silnik się zatrzyma to nie ma problemu ze startem .
Tym czarnym przyciskiem to załącza się tylko cewka sterująca ( stycznik) na 230 v( ta mała na dole po lewej stronie , która uruchamia jeden z dużych styczników prawe lub lewe obroty.
Pozdr.
[ Dodano: 2014-01-06, 18:14 ]
Może wcześniej były zblokowane styki stycznika TSM 3 , tego dużego po prawej stronie , a teraz sprężyna puściła i działa jak w orginale , a oprócz tego sprawdził bym prawidłowe załaczenie sprzęgła i hamulca , tak jak koledzy wcześniej pisali , trzeba "zagłębić" się trochę w DTR i będzie dobrze .
Chyba znalazłem wyjście z tej sytuacji, posiadam tuc 50 i miałem podobny problem z wywalaniem bezpieczników . To jest dosyć tania modyfikacja zasilania , a polega jedynie na wymianie bezpiecznika B25 na C25 czyli z dłuższą zwłoką .koszt kilkadziesiąt złotych plus wymiana elektryka i plomba ! Ja mam u siebie bezp.zew.25 C , a wew.20C czyli stopniowany i i nie muszę latac za każdym razem na ulicę jak wywali . Jedynie wyskakuje mi jak robię kontrę z lewych na prawe , ale jak silnik się zatrzyma to nie ma problemu ze startem .
Tym czarnym przyciskiem to załącza się tylko cewka sterująca ( stycznik) na 230 v( ta mała na dole po lewej stronie , która uruchamia jeden z dużych styczników prawe lub lewe obroty.
Pozdr.
[ Dodano: 2014-01-06, 18:14 ]
Może wcześniej były zblokowane styki stycznika TSM 3 , tego dużego po prawej stronie , a teraz sprężyna puściła i działa jak w orginale , a oprócz tego sprawdził bym prawidłowe załaczenie sprzęgła i hamulca , tak jak koledzy wcześniej pisali , trzeba "zagłębić" się trochę w DTR i będzie dobrze .