Jaką wybrać spawarkę... do ok. 1000zł

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
mapeciontko
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 27
Posty: 125
Rejestracja: 24 sie 2009, 20:44
Lokalizacja: Turek

Jaką wybrać spawarkę... do ok. 1000zł

#1

Post napisał: mapeciontko » 05 gru 2010, 13:25

Witam
Mam zamiar kupić spawarkę i nie wiem jaką ;). Spawarka ma mi służyć do spawania przeważnie jakiś kształtowników grubości 2mm czasami grubsze rzeczy ale nie będą przekraczać grubości 5mm, oraz blachy grubości ok 1mm (samochodowe).
Zastanawiam się nad Półautomatem (nie wiem czy to dobry wybór) i na oku mam takie spawarki:
1. http://allegro.pl/migomat-spawarka-pola ... 17346.html
2. http://allegro.pl/geko-migomat-190hr-18 ... 10197.html
3. http://allegro.pl/migomat-sherman-dualm ... 99596.html

Dodam, że jestem początkującym spawaczem, ale szybko się uczę ;) Oczywiście jeśli macie jakieś inne propozycje to proszę pisać ;)
Pozdrawiam ;)



Tagi:

Awatar użytkownika

cnccad
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9
Posty: 3548
Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
Lokalizacja: już tylko Mysłowice
Kontakt:

#2

Post napisał: cnccad » 05 gru 2010, 13:44

1.SHERMAN
2.GEKO
coś z tych maszyn warto może wybrać Mają napięcie 230/400V pierwotnego i 180A przy 15%
POWERMAT ma 160A przy 10%.
Więc jeżeli by te parametry były wiarygodne to właśnie te parametry przeważają nad moja opinia.
Nie wiem jak z punktu praktycznego wyglądają , ale wydaje mi się że warto o nich pomyśleć.

Co prawda , nie dają butli a to jednak jakiś koszt ale jeżeli masz dostęp do starej gaśnicy CO to i butlę tez juz masz :wink:
Pozdrawiam.

Każda praca ma swoją wartość a zaniżanie jej wartości jest brakiem szacunku do pieniędzy i samych siebie.


Autor tematu
mapeciontko
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 27
Posty: 125
Rejestracja: 24 sie 2009, 20:44
Lokalizacja: Turek

#3