Instalacja wodorowa w aucie
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 341
- Rejestracja: 20 gru 2009, 13:28
- Lokalizacja: lubelskie
Instalacja wodorowa w aucie
Witam
Dziś natrafiłem na artykuł http://www.motohobby.net/artykuly/auto- ... polsce.php
Przypomniały mi się doświadczenia na chemii w czasach szkolnych i moim zdaniem ma to racje bytu, wszystkie podzespoły można kupić i ceny nie są zastraszające. Na elektrodzie jest temat o tym ale z negatywnymi opiniami, oczywiście że trzeba energii włożyć w wytworzenie napięcia i odbierzemy jej mniej ale w stosunku do ceny benzyny myślę że oszczędność i tak będzie i to spora. Więc drodzy forumowicze co o tym sądzicie, a moze ktoś już ma i się pochwali bo w necie żadnych opinii eksploatacyjnych.
Taki tam offtop na niedzielny wieczór w związku z pięknymi cenami na stacjach.
Pozdrawiam.
Dziś natrafiłem na artykuł http://www.motohobby.net/artykuly/auto- ... polsce.php
Przypomniały mi się doświadczenia na chemii w czasach szkolnych i moim zdaniem ma to racje bytu, wszystkie podzespoły można kupić i ceny nie są zastraszające. Na elektrodzie jest temat o tym ale z negatywnymi opiniami, oczywiście że trzeba energii włożyć w wytworzenie napięcia i odbierzemy jej mniej ale w stosunku do ceny benzyny myślę że oszczędność i tak będzie i to spora. Więc drodzy forumowicze co o tym sądzicie, a moze ktoś już ma i się pochwali bo w necie żadnych opinii eksploatacyjnych.
Taki tam offtop na niedzielny wieczór w związku z pięknymi cenami na stacjach.
Pozdrawiam.
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 4698
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 22:40
- Lokalizacja: PL,OP
W Opolu widuję często takiego dużego terenowego dizelka z reklamą tej strony: http://generator-hho.pl.tl/ - podobno na tym jeździ.
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 6108
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
Re: Instalacja wodorowa w aucie
Nie ma co myslec zbyt dlugo - jesli musisz wiecej energii wlozyc nizzmarnowany150 pisze:...Na elektrodzie jest temat o tym ale z negatywnymi opiniami, oczywiście że trzeba energii włożyć w wytworzenie napięcia i odbierzemy jej mniej ale w stosunku do ceny benzyny myślę że...
zyskujesz to zawsze tracisz. Im wiecej "zyskujesz" tym wiecej tracisz :)
Juz lepiej kupic ze dwa magnetyzery - dzialaja tak samo skutecznie
a przynajmniej demontaz prostszy
q
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 417
- Rejestracja: 05 maja 2007, 10:23
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Koledzy temat opisywany w necie tysiące razy . Ta woda nie jest po to by wodór z niej wydobyć . Chodzi o cząsteczki wody podane wraz z paliwem o tym czytajcie. A jak takie pierdoły tu piszecie to dla takich jak wy mam dwa przewody miedziane z 1 nawijacie na tłumik 2 na bak i same oszczędności zwłaszcza że jeden kosztuje 2000zł jak kupicie dwa dostaniecie trzeci gratis na kierownicę albo głowę. Bo wiecie za taką kasę musi to działać (a kto głupi to kupi)
OGŁOSZENIE!!! Zamienię dobrą prace w dynamicznie rozwijającym się kraju na zasilek w krajach starej uni.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 341
- Rejestracja: 20 gru 2009, 13:28
- Lokalizacja: lubelskie
Wiec kolejna ściema do wyciągania pieniędzy czy coś w tym jest? Takie tamaty są po to by zebrać opinie, a nie od razu kupować.bob35 pisze:Koledzy temat opisywany w necie tysiące razy . Ta woda nie jest po to by wodór z niej wydobyć . Chodzi o cząsteczki wody podane wraz z paliwem o tym czytajcie. A jak takie pierdoły tu piszecie to dla takich jak wy mam dwa przewody miedziane z 1 nawijacie na tłumik 2 na bak i same oszczędności zwłaszcza że jeden kosztuje 2000zł jak kupicie dwa dostaniecie trzeci gratis na kierownicę albo głowę. Bo wiecie za taką kasę musi to działać (a kto głupi to kupi)
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1302
- Rejestracja: 10 gru 2006, 00:22
- Lokalizacja: NISKO
...TUTAJ SPORO TEGO
We francji sporo tego - i juz lata pracuje ,no cóż niedowiarki ....
Z tego co pamietam to nawet 1/3 paliwa (benzyny) spala ...
[ Dodano: 2011-12-12, 20:52 ]
PS.
HHO - to fajna nazwa i do roweru jak sie ma dobre dynamo a lampe na karbid
We francji sporo tego - i juz lata pracuje ,no cóż niedowiarki ....
Z tego co pamietam to nawet 1/3 paliwa (benzyny) spala ...
[ Dodano: 2011-12-12, 20:52 ]
PS.
HHO - to fajna nazwa i do roweru jak sie ma dobre dynamo a lampe na karbid
Żeby coś wynaleźć wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 508
- Rejestracja: 24 lip 2008, 03:06
- Lokalizacja: Europa
Witam, o wprowadzaniu drobnych ilości wody do kanałów ssących silników
spalinowych mówi się od przeszło stu lat. Ludzie zauważyli już od początku
czasów motoryzacji że silnik ,,lepiej ciągnie'' kiedy powietrze jest chłodniejsze
i wilgotne. Odczuwa się to najbardziej latem podczas jazdy w upalny dzień
i wieczorem kiedy powietrze jest nieco chłodniejsze a najlepiej kiedy pada deszcz.
Ciągle ktoś ,,odkrywał'' to na nowo, wielki entuzjazm czasem nawet wizyta wynalazcy
u głowy państwa itd. i w końcu nic z tego nie wychodziło. Badania wykazywały że faktycznie
taki silnik ma lepsze spalanie, nie przegrzewa się tak łatwo i zużywa mniej paliwa.
Nie wiem dlaczego żadna fabryka samochodów nie wprowadziła tego usprawnienia
do produkcji.
Sprawa wytwornicy wodoru i tlenu (bo chyba oba te gazy wprowadza się do mieszanki
paliwowo-powietrznej?) to coś nowego. Obrońcy tego zgadzają się że na pierwszy rzut
oka wygląda to jak perpetuum mobile ale twierdzą że drobne ilości tych gazów
(albo gazu) poprawiają spalanie mieszanki właściwej i w ten sposób zwiększają
sprawność silnika. Nie wiem czy ktoś przeprowadził wiarygodne eksperymenty żeby
to twierdzenie obalić albo udowodnić.
Pozdrawiam, Andrzej
spalinowych mówi się od przeszło stu lat. Ludzie zauważyli już od początku
czasów motoryzacji że silnik ,,lepiej ciągnie'' kiedy powietrze jest chłodniejsze
i wilgotne. Odczuwa się to najbardziej latem podczas jazdy w upalny dzień
i wieczorem kiedy powietrze jest nieco chłodniejsze a najlepiej kiedy pada deszcz.
Ciągle ktoś ,,odkrywał'' to na nowo, wielki entuzjazm czasem nawet wizyta wynalazcy
u głowy państwa itd. i w końcu nic z tego nie wychodziło. Badania wykazywały że faktycznie
taki silnik ma lepsze spalanie, nie przegrzewa się tak łatwo i zużywa mniej paliwa.
Nie wiem dlaczego żadna fabryka samochodów nie wprowadziła tego usprawnienia
do produkcji.
Sprawa wytwornicy wodoru i tlenu (bo chyba oba te gazy wprowadza się do mieszanki
paliwowo-powietrznej?) to coś nowego. Obrońcy tego zgadzają się że na pierwszy rzut
oka wygląda to jak perpetuum mobile ale twierdzą że drobne ilości tych gazów
(albo gazu) poprawiają spalanie mieszanki właściwej i w ten sposób zwiększają
sprawność silnika. Nie wiem czy ktoś przeprowadził wiarygodne eksperymenty żeby
to twierdzenie obalić albo udowodnić.
Pozdrawiam, Andrzej