Strona Główna
cnc.info.pl - FORUM CNC
Obsługa, Programowanie i Budowa Maszyn Numerycznych
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Tagi tematu: plotera, pomoc, prosze, tnacego, wyborze

Proszę o pomoc w wyborze plotera tnącego
Autor Wiadomość
Frycek1987
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)

Wysłany: 2017-10-13, 13:05   Proszę o pomoc w wyborze plotera tnącego

Przymierzam się do zakupu plotera tnącego i potrzebuję rady osób obeznanych w temacie, bo niestety ale sam jestem zielony w tej materii.

Proszę powiedzcie mi jakiego urządzenia szukać do domowego wycinania w tekturze litej o grubości 1.5mm ? pole pracy które mnie interesuje to 40 x 50 cm.

Będę chciał wycinać wzory takie jak poniżej. Nie będą one duże, powiedzmy 10x10 cm.
{ALT}

Mam nadzieję, że takie wzory można wycinać nożykiem? najpierw myślałem o laserze, ale z tego co ustaliłem to nie nadaje się on zbytnio do mieszkania w bloku, a dodatkowo jest problem z przypalaniem krawędzi wyrobu.

cinematic2
Specjalista poziom 3 (min. 600)

Wysłany: 2017-10-14, 02:07   

Zapomniałeś podać jaki masz budżet.
Zaraz się zlecą oferenci z maszynami za kilkadziesiąt tysi.

Frycek1987
Czytelnik forum poziom 3 (min. 15)

Wysłany: 2017-10-14, 17:36   

Budżet nie mam duży, powiedzmy maksymalnie do 2500 zl. Myślałem o urządzaniu scanNcut firmy Brother, tylko niestety może on ciąć karton do grubości 0.3 więc za mało niż potrzebuję.
A czy nie istnieją plotery DIY w rozsadnych cenach tak jak lasery u chinczykow?

Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku

Skocz do:  
Podobne Tematy
Temat
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi RABATY ZA POMOC