WIERCENIE FREZEM W RURACH

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
cris82
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 16 maja 2011, 22:25
Lokalizacja: legnica

WIERCENIE FREZEM W RURACH

#1

Post napisał: cris82 » 05 paź 2011, 21:16

Witam nie byłem pewien gdzie podpiąć co powiecie o maszynie z poniższego linka:



konkretnie chodzi mi o podzespoły których mógłbym użyć do jej budowy z tego co wiem to silniki 5.8 kW z reg. od 0 do 1880 obrotów i tutaj moje pytania bo jestem kompletnie zielony w temacie

w jaki sposób regulować obroty ?
jaki uchwyt najlepszy? zakładając że będę korzystać z frezów palcowych i trepanacyjnych od 10 do 40mm
gdzie mogę dostać konkretne prowadnice pod te silniki ewentualnie pomysł na sterowanie

Pozdrawiam.



Tagi:

Awatar użytkownika

Majosa
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 4
Posty: 24
Rejestracja: 27 paź 2005, 18:22
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

#2

Post napisał: Majosa » 05 paź 2011, 22:43