Jestem Nowy i Szukam Pomocy =]


Autor tematu
Kizmol
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 21 maja 2005, 14:35
Lokalizacja: Grajewo

Jestem Nowy i Szukam Pomocy =]

#1

Post napisał: Kizmol » 21 maja 2005, 14:47

Witam Serdecznie !

Dzisiaj oglądałem film o robotach o urządzeniach i ich autorach amatorach ktorzy stworzyli owe roboty... z powodu iz jestem strasznie chory (grypa itp...) postanowiłem poszukać w internecie czegoś o konstruowaniu robotów - znalazlem was - no i po przeczytaniu kilku tematów jestem zielony... z gory pisze ze nie marze o zrobieniu "super extra robota ktory chodzi itd..." mi wystarczy iz zrobie robota ktory jezdzi do przodu i tylu... i oczywiscie jezeli to mozliwe tanio... np. bym chcial skonstruowac robota ktory jezdzi do przodu i tylu sterowany przez mojego PC - i prosilbym o wiadomosci na temat kabla ktory laczy sie z robotem... wiem ze to nie takie proste jak to niektorzy mysla "zlaczyc 2 kabelki i po sprawie" ale chcialbym sprobowac wlasnych sil bo mnie to interesuje... ! =]

Najlepiej jakby ktos opisal jak to zrobic (silniki itp...) oraz oprogramowanie jakies potrzebne...

Z gory Serdecznie dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam :!:
Kizmol



Tagi:


anoda
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 468
Rejestracja: 06 gru 2004, 10:17
Lokalizacja: P?ock

#2

Post napisał: anoda » 21 maja 2005, 15:58

Może rozważ czy nie sterować robota radiem. Z poziomu PC na pewno będzie łatwiej. Natomiast ze steronikiem moze być trochę kłopotów. Nailepiej jakbyś miał sterownik z TCPIP.

Pozdrawiam
Pozdrawiam

Cokolwiek Byś nie zrobił i tak Będziesz żałować - BROMBEL Liczy się suma kosztów globalnych.


Autor tematu
Kizmol
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 21 maja 2005, 14:35
Lokalizacja: Grajewo

#3

Post napisał: Kizmol » 21 maja 2005, 16:21