Kurs CNC? Nowicjusz!

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
Andradiel90
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 02 cze 2013, 11:39
Lokalizacja: Polska

Kurs CNC? Nowicjusz!

#1

Post napisał: Andradiel90 » 02 cze 2013, 11:50

Witam.
Na wstępie Informuje, że zarejestrowałem się na tym forum w celu zdobycia odpowiednich informacji!
Mam 23 lata
Szkoła: Liceum Profilowane
Praca: Aktualnie pracuje za granicą, jest to praca produkcyjna owoców (Pakowanie,sortowanie)
Do końca Sierpnia mam umowe z aktualną firmą! Po tym czasie chcę zjechać do Polski i zrobić Kurs odpowiedni dla siebie!
Informuje jeszcze, że jestem w tym temacie zielony! Dopiero wczoraj została podjęta decyzja o powroce do kraju i kursie!
1.Chciał bym dowiedzieć się czy kurs CNC jest na Frezarki i Tokarki naraz? Czy to są dwa odrebne kursy?
2.Gdzie najlepiej zrobić taki kurs jeżeli jestem z śląska (Rybnik) i jaka jest jego cena?
3.Jaki czas trwania jest takiego kursu?
4.Czy ciężko znaleść po takim kursie prace i na jakie warunki początkowe mogę liczyć?
5. Nie mam narazie o tym pojęcia więc moje pytanie okaże się smieszne, ale czy toczyć i frezować polega na umiejętności czy na liczeniu, rozumie, że jest to programowanie czyli robienie czegoś na podstawie schematu odpowiedniego którego się trzeba nauczyć? Pytam tak bo jakiś czas temu starszy pan powiedział mi "By pracować na CNC musisz byc po studiach i byc bardzo dobry z matematyki"

Moje pytania są może zielone ale gdy uzyskam odpowiednie informacje w wolnym czasie zaczne się tym interesować czytać!

Z Góry dziękuje za POMOC!



Tagi:

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 8458
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

#2

Post napisał: bartuss1 » 02 cze 2013, 12:04