zaginarak plexi

Na tym forum rozmawiamy o elektronice nie związanej bezpośrednio z tematem CNC

Autor tematu
myszor
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 01 cze 2010, 14:52
Lokalizacja: Śląsk

zaginarak plexi

#1

Post napisał: myszor » 01 cze 2010, 15:20

witam
chciałbym prosić o pomoc ponieważ na innych forach nie uzyskałem odpowiedz postanowiłem spróbować tu. jestem laikiem w tym temacie wiec proszę o wyrozumiałość.
potrzebuje zagiąć płyty plexi rożnych rozmiarów i max grubości 5mm. pomysłem ze dobrym rozwiązaniem jest naciągnięty na 2m drut oporowy a pod drutem ceownik 10x10mm tak zęby osiągał temperaturę 200C. i na tym moja wiedza się kończy :/ . co oprócz drutu ( i jaki dokładnie czy wystarczy drut 1mm ?? )potrzebuje jak to połączyć ( tak żeby można to bezpiecznie użytkować :P :). tak jak napisałem żeby uzyskiwał te 200C nie musi być regulowana temperatura.
z góry dziękuje za opowiedz



Tagi:

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 8457
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

#2

Post napisał: bartuss1 » 01 cze 2010, 16:05

kanthal i niekoniecznie 1mm, moze byc cienszy
w jakiejs agencji reklamowej widziałem ze drut naciaga sie na krawędzi stołu, takze plexa lezy na stole i nad drutem sie nagrzewa i albo naciska sie ją wajchą jak w gietarce do blachy albo rekoma nad drutem
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign


upadły_mnich
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1539
Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
Lokalizacja: Lublin

#3

Post napisał: upadły_mnich » 01 cze 2010, 20:44

chcesz profesjonalnej maszyny? Czy jakiejkolwiek byle dało radę?