Witam wszystkich.
Mam problem z symulacją układu kinematycznego maszyny.
W panelu symulacji po naciśnięciu <PLAY> pojawia się ruch głowicy narzędziowej w celu pobrania narzędzia , a następnie pojawia się komunikat "Command grasp called with invalid argument", a narzędzie nie ładuje się.
Narzędzie i oprawkę mam zdefiniowane, detal , półwyrób, przyrząd a także model kinematyczny jest zdefiniowany prawidłowo.
Proszę biegłych o pomoc.
Z góry dziękuje za podpowiedz.
Pozdrawiam
Command grasp called with invalid argument
Komunikat:Command grasp called with invalid argument
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 maja 2009, 17:54
- Lokalizacja: Tuszyma
- Kontakt:
Re: Command grasp called with invalid argument
- która wersja NX?
- sam budowałeś kineamtykę czy korzystasz z gotowych z biblioteki NX CAM?
- sam budowałeś kineamtykę czy korzystasz z gotowych z biblioteki NX CAM?
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 sie 2018, 18:09
Re: Command grasp called with invalid argument
Wersia NX 11.0.2.7 . Kinematykę nie robiłem ja, robiła ją firma zewnętrzna.
Sytuacja wygląda tak:
W nawigatorze operacji wyświetl się brak elementu typu POCKET
(New pocket node created: POCKET_01)
Po wgraniu schematu kinematycznego maszyny wyświetla komunikat:
------Replace Machine: Start------
------Creating new Objects in the Operation Navigator - Machine Tool View------
New pocket node created: SPINDLE
------Remount tools and devices------
Tool: FREZ_16
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: DMU_DUOBLOCK_80, New Pocket: SPINDLE
Tool: FREZ-12
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: DMU_DUOBLOCK_80, New Pocket: SPINDLE
Natomiast po wczytaniu innej maszyny jest po SPINDLE podczepiony POCKET z narzędziami:
------Replace Machine: Start-----
------Creating new Objects in the Operation Navigator - Machine Tool View------
New device node created: SPINDLE
New pocket node created: POCKET_01
New pocket node created: POCKET_02
New pocket node created: POCKET_03
New pocket node created: POCKET_04
New pocket node created: POCKET_05
------Remount tools and devices------
Tool: FREZ_FI 1
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: SPINDLE, New Pocket: POCKET_01
Tool: FREZ-FI 2
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: SPINDLE, New Pocket: POCKET_02
------The following objects are deleted in the Operation Navigator - Machine Tool View------
------Machine replaced successfully------
Sytuacja wygląda tak:
W nawigatorze operacji wyświetl się brak elementu typu POCKET
(New pocket node created: POCKET_01)
Po wgraniu schematu kinematycznego maszyny wyświetla komunikat:
------Replace Machine: Start------
------Creating new Objects in the Operation Navigator - Machine Tool View------
New pocket node created: SPINDLE
------Remount tools and devices------
Tool: FREZ_16
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: DMU_DUOBLOCK_80, New Pocket: SPINDLE
Tool: FREZ-12
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: DMU_DUOBLOCK_80, New Pocket: SPINDLE
Natomiast po wczytaniu innej maszyny jest po SPINDLE podczepiony POCKET z narzędziami:
------Replace Machine: Start-----
------Creating new Objects in the Operation Navigator - Machine Tool View------
New device node created: SPINDLE
New pocket node created: POCKET_01
New pocket node created: POCKET_02
New pocket node created: POCKET_03
New pocket node created: POCKET_04
New pocket node created: POCKET_05
------Remount tools and devices------
Tool: FREZ_FI 1
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: SPINDLE, New Pocket: POCKET_01
Tool: FREZ-FI 2
Old Carrier: GENERIC_MACHINE, Old Pocket:
New Carrier: SPINDLE, New Pocket: POCKET_02
------The following objects are deleted in the Operation Navigator - Machine Tool View------
------Machine replaced successfully------
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 8
- Rejestracja: 15 sie 2018, 18:09
Re: Command grasp called with invalid argument
Witam.
Nie mam niestety takiego układu w drzewku.
Jest tylko SPINDLE a pod nim juz tylko zdyfiniowane narzędzia, brakuje elementu typu POCKET.
Pozdrawiam
Nie mam niestety takiego układu w drzewku.
Jest tylko SPINDLE a pod nim juz tylko zdyfiniowane narzędzia, brakuje elementu typu POCKET.
Pozdrawiam