Warto zaczynać z CNC?

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Zieloniak
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Warto zaczynać z CNC?

Post napisał: Zieloniak » 13 gru 2013, 05:05

Cześć,

mam pytanie odnośnie zarobków w branży, mam prace i zarabiam 2400-2500 netto, wiem, że już więcej nie dam rady wycisnąć w "mojej branży", znam się trochę na programowaniu ze strony informatyki, choć wykształcenie mam humanistyczne.

Czytam trochę o stanowiskach operator-programista CNC, przeczytałem trochę "poradników" o podstawach CNC (bo w temacie jestem zupełnie zielony, nigdy nie pracowałem a takim sprzęcie). Widzę, że temat jest bardzo rozległy i na początek trzeba sobie wybrać jakiś kierunek i chciałbym zacząć od frezarek.

Z uwagi, że nigdy nie pracowałem na tych maszynach i nie znam się a wiem, że firmy poszukują operatorów do przyuczenia chciałbym podjąć się tego zadania na początek ale niestety płaca jest na poziomie 1200 netto :/więc to raczej odpada.

Moje pytanie jest takie, opłaca się uczyć na własną rękę programowania i operowania takim sprzętem? Czy zarobki na takim stanowisku faktycznie zaczynają się od 3 tysięcy netto? Mam 24 lata i spory czasu przed sobą a moje wykształcenie (wyższe) zamyka mi płacę na poziomie 1600 netto - bo na awanse nie licze bo można na nie czekać do usranej śmierci :) )

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź

Tagi:

oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)

Re: Warto zaczynać z CNC?

Post napisał: oprawcafotografii » 13 gru 2013, 10:30

Zieloniak pisze:...Z uwagi, że nigdy nie pracowałem na tych maszynach i nie znam się a wiem, że firmy poszukują operatorów do przyuczenia chciałbym podjąć się tego zadania na początek ale niestety płaca jest na poziomie 1200 netto :/więc to raczej odpada.
Powinienes te 1200zl doplacac majstrowi za to ze traci czas na uczenie Cie pracy